تاریخ انتشار : شنبه 9 تیر 1397 - 11:32
کد خبر : 35428

محموله۵۰۰ میلیون ریالی کالای قاچاق در مهرستان کشف شد

محموله۵۰۰ میلیون ریالی کالای قاچاق در مهرستان کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا ، سرهنگ اسماعیل منصوری داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب خبری از ورود محموله کالای قاچاق شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران پس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا ، سرهنگ اسماعیل منصوری داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب خبری از ورود محموله کالای قاچاق شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل تردد قاچاقچیان اقدام به ایست بازرسی مقطعی در آن محل کردند که در این راستا به ۲ دستگاه خودرو تویوتا مشکوک و دستور ایست دادند که رانندگان بدون توجه به فرمان پلیس فرار کردند.

وی ادامه داد: پس از مدتی تعقیب و گریز قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه با به جا گذاشتن خودروهای حامل بار قاچاق از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی مهرستان اضافه کرد: ماموران در بازرسی از این خودروها مقادیر قابل توجهی برنج و انبه قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد