تاریخ انتشار : شنبه 9 تیر 1397 - 6:02
کد خبر : 35393

آغاز طرح غنی‌سازی اوقات فراغت با شعار حمایت از کالای ایرانی در سیستان‌وبلوچستان

آغاز طرح غنی‌سازی اوقات فراغت با شعار حمایت از کالای ایرانی در سیستان‌وبلوچستان

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمدرضا طاهری‌نسب، رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان از امروز با شعار حمایت از کالای ایرانی در سرتاسر استان آغاز می‌شود. وی با بیان

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمدرضا طاهری‌نسب، رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان از امروز با شعار حمایت از کالای ایرانی در سرتاسر استان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال ١۶۴ پایگاه در استان مجری طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است، افزود: اوقات فراغت، زمان مناسبی است تا استعداد دانش‌آموزان شکوفا شده و ظرفیت‌ها و توانایی‌هایشان در مسیر درست هدایت شود.

رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: اوقات فراغت برای همه وجود دارد، اما آنچه حائز اهمیت است، نحوه گذراندن و چگونگی بهره بردن از این اوقات است که با توجه به اهمیت دوران کودکی و نوجوانی، غنی‌سازی اوقات فراغت این قشر نیز اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد