تاریخ انتشار : شنبه 9 تیر 1397 - 5:48
کد خبر : 35387

قوه قضائیه مظهر عدالت و پناهگاه ملت باشد

قوه قضائیه مظهر عدالت و پناهگاه ملت باشد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد راشکی، امام جمعه نیمروز، هشتم تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، گفت: قوه قضائیه باید مظهر عدالت و پناهگاه ملت باشد؛ مردم هنگامی که با تخلفی برخورد می‌کنند

قوه قضائیه مظهر عدالت و پناهگاه ملت باشد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد راشکی، امام جمعه نیمروز، هشتم تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، گفت: قوه قضائیه باید مظهر عدالت و پناهگاه ملت باشد؛ مردم هنگامی که با تخلفی برخورد می‌کنند باید آسوده‌خاطر باشند و با اطمینان کامل به قوه قضائیه مراجعه و حق خودشان را به آسانی مطالبه کنند.
وی مبارزه با مفسدان اقتصادی و برهم‌زنندگان نظم بازار را از وظایف قوه قضائیه برشمرد و عنوان کرد: با توجه به وجود مفاسد و جرائم در برخی ارگان‌ها و ادارات، مسئولان مربوطه باید عوامل جرم را شناسایی کنند و قوه قضائیه نیز با تمام قدرت باید با این افراد برخورد کند.
حجت‌الاسلام راشکی ضمن تأکید بر امنیت فضای کسب و کار، گفت: برخورد با برهم‌زنندگان نظم بازار یک تقاضای عمومی است، مردم انتظار دارند که با این افراد برخورد شود.
امام جمعه نیمروز با اشاره به روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مصادف با ۱۴ تیرماه، بیان کرد: از اقدام و تلاش شهرداری‌ها در گسترش فضای سبز و آبادانی شهر و آماده کردن فضای مناسب برای استراحت و تفریح مردم مثل پارک و نظافت معابر و خیابان‌های شهر و روشنایی و گسترش کوچه‌ها و خیابان‌ها با کمک شوراهای اسلامی شهر و روستا، تشکر می‌کنیم.
وی در قبال زحمات شهرداری‌ها از مردم به‌عنوان صاحبان اصلی خدمات ارائه شده خواست تا در امر نگهداری روشنایی معابر و وسایل پارک‌ها دقت کنند چراکه این خدمات برای همه مردم بوده و جهت رفاه تمامی شهروندان ایجاد شده است پس مردم وظیفه سنگینی در قبال نگهداری وضعیت شهر دارند.
امام جمعه شهرستان نیمروز در پایان سخنان خود به پیامدهای شوم قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و گفت: هر یک میلیارد دلار کالای قاچاق، یکصد هزار فرصت شغلی را در کشور از بین می‌برد و تمامی دستگاه‌هایی که به نحوی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز دخیل هستند باید با جدیت با این پدیده خطرناک برخورد کنند.
وی شرکت در فعالیت‌های غیرقانونی و قاچاق کالا حتی برای کارگران را حرام خواند و گفت: حتی اشخاصی که در جابجایی این کالاها سهیم هستند این کارشان حرام است و نباید انجام دهند. باید همه دست به دست هم دهیم و با قاچاق کالا و ارز مبارزه کنیم؛ ما باید این موارد را جزء تکالیف شرعی خود بدانیم و همه دستگاه‌های مرتبط تلاش کنند تا با جلوگیری از قاچاق کالا، انگیزه‌ها در مردم و بازاریان افزایش یابد.
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد