تاریخ انتشار : دوشنبه 4 تیر 1397 - 6:48
کد خبر : 35018

برگزاری جشنواره خانوادگی اصناف در قم

برگزاری جشنواره خانوادگی اصناف در قم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قم، سید ابراهیم صحفی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در جهت بزرگداشت روز ملی اصناف نخستین جشنواره خانوادگی اصناف قم با همکاری موسسه فرهنگی هنری پازل و با حضور ۷ هزار تن از خانواده بزرگ اصناف قم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قم، سید ابراهیم صحفی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در جهت بزرگداشت روز ملی اصناف نخستین جشنواره خانوادگی اصناف قم با همکاری موسسه فرهنگی هنری پازل و با حضور ۷ هزار تن از خانواده بزرگ اصناف قم برگزار خواهد شد.

عضو هیئت‌ رئیسه اتاق اصناف قم افزود: در این جشنواره که سه‌شنبه پنجم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار خواهد شد جمعی از فعالان تولید و توزیع کالای تجلیل می شوند.

وی بیان کرد: جشنواره از ساعت ۲۰ الی ۲۲ با حضور هنرمندان برجسته کشور از جمله حسن ریوندی طنز پرداز، مجید اخشابی خواننده، جواد افشار کارگردان و علی فرحناک و کورش زارعی از هنرمندان تئاتر و مجید تال از شاعران برجسته پذیرای خانواده های اصناف است.

صحفی تصریح کرد: در آخرین ارزیابی های صورت گرفته و صدور پروانه های جدید در حدود ۴۰ هزار واحد صفی تولیدی و توزیعی و ۶۰ اتحادیه عضو اصناف قم هستند.

وی اظهار کرد: این ظرفیت بسیار بالایی در خدمت رسانی است و اگر بتوانیم پیگیر مشکلات اصناف و خانواده آن ها باشیم بسیاری از چالش ها و دغدغه های اقتصادی رفع خواهد شد.

عضو هیئت‌ رئیسه اتاق اصناف قم عنوان کرد: اتاق اصناف علاوه بر صدور پروانه و پیمودن مراحل قانونی بر روند فعالیت اصناف نیز نظارت دارد و در راستای تحقق قانون و حمایت از اصناف تلاش می کند.

وی گفت: در جهت حمایت از تولیدات ایرانی با رایزنی های انجام گرفته برای فروشگاه‌ هایی که کالای ایرانی عرضه می‌کنند امتیازاتی را از شهرداری و امور دارایی در کاهش تعرفه ها و عوارض و مالیات در نظر گرفته ایم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد