تاریخ انتشار : دوشنبه 28 خرداد 1397 - 10:44
کد خبر : 34489

توقیف کالای قاچاق در چابهار

توقیف کالای قاچاق در چابهار

سرهنگ حیدر علی کیخای مقدم فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  به منظور مقابله هدفمند با پدیده قاچاق کالا و ارز با اولویت کالا‌های گمرکی و ترانزیتی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی

سرهنگ حیدر علی کیخای مقدم فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  به منظور مقابله هدفمند با پدیده قاچاق کالا و ارز با اولویت کالا‌های گمرکی و ترانزیتی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی حین گشت زنی هدفمند و کنترل خودرو‌ها در سطح حوزه استحفاظی ۴ دستگاه خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها انواع کالای قاچاق شامل گازوئیل قاچاق، لوازم خانگی، پوشاک و موادغذایی را کشف ۴ نفر متهم نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به ارزش ۶۰۰ میلیون ریالی کالا‌های کشف شده، خاطرنشان کرد: با توجه به این که ورود کالای قاچاق موجب رکود تولید داخلی و عدم سرمایه گذاری و در نتیجه افزایش بیکاری می‌شود خواستار همکاری و تعامل بیشتر مردم با پلیس در خصوص مبارزه با قاچاق کالا شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد