تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1397 - 14:07
کد خبر : 34161

قاچاقچی سیگار در کردستان هفت میلیارد ریال جریمه شد

قاچاقچی سیگار در کردستان هفت میلیارد ریال جریمه شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز سه شنبه روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدنجیم حسینی افزود: ماموران یگان امداد انتظامی بیجار در حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون ولوو مظنون و پس از کسب اجازه از مقام قضایی و با رعایت موازین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز سه شنبه روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدنجیم حسینی افزود: ماموران یگان امداد انتظامی بیجار در حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون ولوو مظنون و پس از کسب اجازه از مقام قضایی و با رعایت موازین شرعی و قانونی در بازرسی از خودرو سه هزار و ۲۴۴ باکس سیگار خارجی کشف کردند.
وی اضافه کرد: شعبه اول رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بیجار متهم را ضمن ضبط کالا به پرداخت هفت میلیارد ریال جریمه کرد.
حسینی اظهار داشت: دادنامه تجدیدنظر خواسته پرونده فوق توسط شعبه دوم تجدیدنظر ویژه رسیدگی به امور قاچاق کالا و ارز تایید شد.
استان کردستان به سبب داشتن بیش از ۲۸۴ کیلومتر مرز با کشور عراق یکی از مبادی ورود و خروج کالا و ارز به شمار می رود و سالانه به ارزش ده ها میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف و ضبط می شود.
۳۰۲۰/۹۱۰۲

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد