تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1397 - 17:25
کد خبر : 34085

حوادث کوتاه از کشور

حوادث کوتاه از کشور

            کشف مواد مخدر اهواز – خبرنگار کیهان : فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف انواع مواد مخدر و دستگیری سوداگران مرگ در این استان خبر داد.سرتیپ حیدر عباس‌زاده گفت‌: پلیس مبارزه با مواد مخدر طی دو عملیات جداگانه مقدار ۲۸۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی را کشف و ضبط کردند.وی اضافه کرد‌:

      
      کشف مواد مخدر
اهواز – خبرنگار کیهان : فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف انواع مواد مخدر و دستگیری سوداگران مرگ در این استان خبر داد.
سرتیپ حیدر عباس‌زاده گفت‌: پلیس مبارزه با مواد مخدر طی دو عملیات جداگانه مقدار ۲۸۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی را کشف و ضبط کردند.وی اضافه کرد‌: در این دو عملیات چهار نفر سوداگر مرگ دستگیر شدند.
سرقت احشام
ساری – خبرنگار کیهان‌: فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت‌: دو سارق احشام در شهرستان میاندورود دستگیر شدند و از آنان ۳۰راس گوسفند سرقتی کشف شد. سرهنگ ذات‌الله رضوانی افزود: متهمان در تحقیقات و بازجوئی‌‌های به‌عمل آمده تاکنون به پنج فقره سرقت احشام در این شهرستان اعتراف کردند.
تصادف مرگبار
زاهدان– خبرنگار کیهان‌: رئیس ‌پلیس راه جنوب از برخورد دو دستگاه وانت تویوتا با یکدیگر در محور چابهار خبر داد.
سرهنگ «یداله ستوده» افزود: در این حادثه یک دستگاه وانت تویوتا به علت تخطی از سرعت مطمئنه با یک دستگاه وانت تویوتا دیگر برخورد کرد که بر اثر شدت ضربه وارده یک سرنشین وانت تویوتا فوت و هفت سرنشین دیگر مجروح که به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
چای غیر بهداشتی
رشت‌– خبرنگار کیهان‌: فرمانده انتظامی املش از کشف ۲۵ تن چای غیر‌بهداشتی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ احمد وکیل‌صادقی گفت: در پی خبر دریافتی مبنی بر دپو و بسته‌بندی چای در یک سوله غیر‌بهداشتی در رانکوه؛ ماموران انتظامی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی مقام قضایی این شهرستان ماموران به محل مورد نظر اعزام، و در بررسی محل، مقدار ۲۵ تن چای کشف و ضبط کردند.
شرط‌بندی اینترنتی
اردبیل‌– خبرنگار کیهان‌: رئیس ‌پلیس فتا استان اردبیل گفت: باند شرط بندی اینترنتی مسابقات ورزشی در اردبیل منهدم شد.
سرگرد علی قهرمان زاده اظهار داشت: اعضای یک باند سه نفره در اردبیل که با ایجاد سایت قمار در اینترنت و دادن وعده‌های کذایی مانند یک‌ شبه پولدار شو اقدام به کلاه‌برداری می‌کردند دستگیر شدند.
وی گفت: به دنبال وصول چندین پرونده با عنوان کلاه‌برداری اینترنتی به پلیس فتا که متهم یا متهمان با استفاده از تبلیغات وسوسه‌انگیزی همچون پولدار شدن در کوتاه‌ترین زمان، اقدام به جلب اعتماد شاکیان و عضویت آنان در سایت شرط‌بندی ورزشی و کلاه‌برداری بیش از ۲۰۰ میلیون تومان از آنان کرده بودند، بررسی و رسیدگی به آن در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
رئیس ‌پلیس فتا استان اردبیل افزود: کارشناسان این پلیس کشف کردند که سرکرده این باند با اخذ نمایندگی از یک سایت شرط‌بندی ورزشی خارجی، اقدام به ایجاد اکانت داخلی و جذب عضویت در آن سایت کرده و با وعده‌های دروغین اقدام به کلاه‌برداری می‌کرده که مجرم طی اقدامات فنی این پلیس به همراه تجهیزات دستگیر و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
انتقام‌جویی در فضای مجازی
اصفهان‌– خبرنگار کیهان‌: رئیس‌ پلیس فتای اصفهان گفت‌: فردی که با انتشار مطالب توهین‌آمیز در یکی از شبکه‌های اجتماعی باعث هتک حیثیت همسر سابق خود شده بود‌، دستگیر شد.
سرهنگ سید مصطفی مرتضوی افزود: کارشناسان با بررسی دریافتند که زنی ۳۵ ساله برای انتقام‌جویی از همسر سابق خود به انتشار مطالب کذب و توهین‌آمیز علیه وی کرده است.
کالای قاچاق
اهواز‌– خبرنگار کیهان‌: فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی خوزستان خبر داد.
سرتیپ حیدر عباس‌زاده گفت‌: ماموران پلیس شهرستان‌های اندیمشک و بهبهان با تشدید کنترل خودروهای عبوری هشت خودروی حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آنها تعداد زیادی کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.وی افزود: در این رابطه ۸ قاچاقچی دستگیر و راهی مراجع قضائی شدند.
جاسازی مواد افیونی
اصفهان – خبرگزاری صدا و سیما : رئیس ‌پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف تریاک و حشیش در شهرستان نایین خبر داد.
سرهنگ سیدتقی حسینی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و ماموران انتظامی شهرستان نایین در بازرسی از یک سواری پژو۴۰۵ در یکی از ورودی‌های شرقی استان اصفهان ۴۶۹ کیلو و ۳۲۰ گرم مواد افیونی شامل ۳۱۶ کیلو تریاک و ۱۵۳کیلو و ۳۲۰ گرم حشیش که زیر صندلی‌های خودرو و صندوق‌ عقب جاساز شده بود کشف کردند.
وی افزود: در این عملیات سواری ۴۰۵ توقیف و دو سوداگر مرگ دستگیر شدند.
مرگ در دریا
ساری– خبرنگار کیهان‌: معاون اجتماعی فرماندهی مازندران گفت‌: دو نفر در سواحل شهرستان‌‌های نور و رامسر به علت آشنا نبودن با فنون شنا در منطقه ممنوعه غرق شدند.
سرهنگ علیرضا باقری گفت: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌‌های اولیه دریافتند دو نفر به نام‌های «محمد- س» و «سعید – ر» به علت آشنا نبودن با فنون شنا در منطقه ممنوعه غرق که جسد آنها با حضور گروه‌‌های امداد و نجات کشف شد.
سرقت سیم برق
زاهدان‌– خبرنگار کیهان‌: فرمانده انتظامی ایرانشهر از دستگیری سه سارق سیم و کابل برق در حین سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمود سعادتی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان حین گشت‌زنی‌ها به سه نفر در حالی که یکی از آنها در حال بالا رفتن از تیر برق بود مشکوک و در یک عملیات پلیسی هر سه نفر را دستگیر کردند.
سعادتی ضمن ‌اشاره به اینکه از سارقان یک عدد قیچی بزرگ کابل چینی به همراه مقداری کابل برق کشف شد، گفت: متهمان در بازجویی‌های اولیه به شش فقره سرقت سیم و کابل و ترانس برق اعتراف که پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
زوج کیف‌ قاپ
رشت – ایسنا‌: فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری زوج کیف قاپ در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ مجید حسینی افزود: ماموران حین گشت‌زنی به مرد و زنی که با یک موتورسیکلت پلاک مخدوش در حال تردد بودند مشکوک شده که متهمان پس از دیدن پلیس اقدام به فرار و پس از تعقیب و‌گریز موتورسیکلت را متوقف و متهمان را دستگیر کردند.
وی خاطرنشان کرد: سارقان در بررسی فنی پلیس به پنج فقره سرقت باهمدستی یک مالخر اعتراف کردند.
تصادف خونبار
بابل– خبرنگار کیهان‌: روابط عمومی سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل گفت : انحراف پژو ۲۰۶ در جاده گنج افروز بابل یک کشته و سه زخمی برجای گذاشت.
غلام‌نیا روشن‌، افزود: در این حادثه دو پسر ۱۴ و شش ساله و یک خانم ۳۰ ساله آسیب دیدند که پس از اقدامات پزشکی به بیمارستان شهید  بهشتی بابل منتقل شدند.
غلام نیا روشن گفت: در این حادثه یک خانم ۳۵ ساله به علت شدت جراحات و خونریزی در بیمارستان جان خود را از دست داد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد