تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1397 - 5:45
کد خبر : 34017

دستگاه‌های دولتی خود را ملزم به خرید کالای ایرانی بدانند

دستگاه‌های دولتی خود را ملزم به خرید کالای ایرانی بدانند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از استانداری، دانیال محبی، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دستگاه‌های دولتی به منظور حمایت از تولیدات داخلی موظف به خرید کالاهای ایرانی هستند تا صنعت و اقتصاد کشور پویا شود.وی اظهار کرد: باید بر روی کار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از استانداری، دانیال محبی، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دستگاه‌های دولتی به منظور حمایت از تولیدات داخلی موظف به خرید کالاهای ایرانی هستند تا صنعت و اقتصاد کشور پویا شود.
وی اظهار کرد: باید بر روی کار کارپردازان دستگاه‌های دولتی استان نظارت بیشتری به منظور خرید کالای ایرانی انجام شود. برخی از کارپردازان با وجود اعلام خرید کالای ایرانی، کالای خارجی خریداری می‌کنند که باید بر این موارد نظارت کافی صورت گیرد.
استاندار با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی تا جایی که امکان دارد باید از تولیدات داخلی استفاده کنند، افزود: اگر در گذشته دستگاه‌های دولتی از کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر خرید خودشان را انجام می‌دادند، شاید امروز این کارخانه پویا و فعال بود.
وی ادامه داد: حمایت از تولیدات داخلی و خرید کالای ایرانی علاوه بر پویایی اقتصاد کشور باعث اشتغالزایی هزاران جوان جویای کار می‌شود؛ نباید از دولت انتظار اشتغالزایی را داشت، زیرا دولت تنها بستر سازی می‌کند و باید بخش خصوصی در این زمینه فعال شود.
محبی بیان کرد: امروز اقتصادی در دنیا پویاست که بخش خصوصی در آن سهیم باشد و از توان این بخش استفاده کند. بنابراین دستگاه‌های دولتی باید مشوق‌های لازم برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان را فراهم کنند.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: طرح‌هایی به عنوان پایلوت در این استان انجام شود تا سرمایه گذاران بخش خصوصی رقبت سرمایه گذاری را پیدا کنند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد