تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1397 - 5:35
کد خبر : 34015

مدیرعامل شرکت متخلف هفت میلیارد ریال جریمه شد

مدیرعامل شرکت متخلف هفت میلیارد ریال جریمه شد

داریوش جودکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: براساس شکایت مردمی از یک شرکت تولیدی به دلیل کم فروشی و تقلب، پرونده در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت.وی اظهار داشت: شعبه پس از استعلام و ارسال نمونه ها به آزمایش و بررسی محتویات پرونده و با

داریوش جودکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: براساس شکایت مردمی از یک شرکت تولیدی به دلیل کم فروشی و تقلب، پرونده در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: شعبه پس از استعلام و ارسال نمونه ها به آزمایش و بررسی محتویات پرونده و با احراز تخلف، مدیرعامل این شرکت را به ممهور نمودن پروانه واحد به مهر تخلف اول، پرداخت مبلغ سه میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال در حق شاکی و پرداخت هفت میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه در ادامه همچنین گفت: یک متهم بدون هیچ مجوز و پروانه بهره برداری و حمل از دستگاه و یا متولی خاصی اقدام به حمل تعداد ۳۶ کیسه ذغال از درختان جنگلی بلوط نموده بود.
جودکی افزود: براساس ماده ۴۸ و تبصره های ۲ و ۳ ماده مذکور از قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل و مراتع ، شعبه هشتم مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه قاچاق بودن کالا را محرز و وی را از حیث مباشرت در قاچاق کالا علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ ۱۱۷ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.
استان کرمانشاه ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و واردات، صادرات و ترانزیت کالا از طریق ۲ مرز رسمی پرویزخان و خسروی در شهرستان قصرشیرین انجام می شود.
همچنین علاوه بر این ۲ مرز رسمی، پنج معبر مرزی نیز در استان کرمانشاه به صورت قانونی فعال است.
۳۰۳۳/۸۰۶۶

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد