تاریخ انتشار : یکشنبه 20 خرداد 1397 - 11:05
کد خبر : 33980

خرم‌آباد|محموله ۷ میلیارد ریالی قاچاق کالا در لرستان توقیف شد

خرم‌آباد|محموله ۷ میلیارد ریالی قاچاق کالا در لرستان توقیف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار محمدمهدیان نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران از توقیف ۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین و کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق در شهرستان پلدختر خبر داد و اظهار داشت: مأموران انتظامی پلدختر در اجرای طرح

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار محمدمهدیان نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران از توقیف ۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین و کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق در شهرستان پلدختر خبر داد و اظهار داشت: مأموران انتظامی پلدختر در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مقابله با کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی این شهرستان پنج دستگاه خودرو را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی، مقدار ۱۰ هزار عدد انواع آبمیوه و ۱۵۰ هزار قطعه لوازم‌یدکی خودرو قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان بابیان اینکه محموله قاچاق از استان‌های جنوبی کشور به مقصد پایتخت بارگیری شده بود عنوان کرد: در این رابطه پنج نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

وی بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله‌های کشف‌شده را ۷ میلیارد ریال برآورد کردند و متهمان همراه پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد