تاریخ انتشار : یکشنبه 20 خرداد 1397 - 10:28
کد خبر : 33970

۱۰میلیارد ریال کالای قاچاق در البرز کشف شد

۱۰میلیارد ریال کالای قاچاق در البرز کشف شد

سردار عباسعلی محمدیان روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگاران افزود : در پی دریافت گزارشی مبنی بر دپوی کالای لوازم خانگی قاچاق در یک انباری در منطقه خرمدشت کرج، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس البرز قرار گرفت.وی اضافه کرد: ماموران پلیس را بازرسی از انباری ، تعداد ۳۶۳ دستگاه انواع موتور،

سردار عباسعلی محمدیان روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگاران افزود : در پی دریافت گزارشی مبنی بر دپوی کالای لوازم خانگی قاچاق در یک انباری در منطقه خرمدشت کرج، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس البرز قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماموران پلیس را بازرسی از انباری ، تعداد ۳۶۳ دستگاه انواع موتور، پنل و کولر گازی با برندهای خارجی قاچاق کشف و انبارمذکور نیز پلمپ شد.
وی گفت: متهم دستگیرشده دراعترافات خود اذعان داشت که کولرهای قاچاق، خراب و یا دست دوم را دستکاری کرده و به عنوان کالای نو به مردم فروخته و جهت گمراه کردن خریداران، کالا توسط نصاب فروشگاه نصب و در قبال کالاهای فروخته شده ، برگه های گارانتی تقلبی به مشتریان ارائه می شد.
وی افزود: تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص مبارزه با کالای قاچاق مسئولیت پلیس در این خصوص بیش از پیش بوده و برابر دستور العمل ها و ابلاغیه های صادره به صورت کاملا فعال و جهادی با این پدیده شوم برخورد و فعالیت قاچاقچیان کالا رصد می شود.
۲۰۹۸/۱۵۳۵
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد