رسانه؛ مهمترین عامل در خنثیسازی عملیات روانی علیه کالای ایرانی
محمود دولت کردستانی، مدیرکل صدا و سیمای سیستانوبلوچستان، در گفتوگو با ایکنا از سیستان و بلوچستان، گفت: صداوسیمای استان در حال حاضر قریب به ۴۵ برنامه رادیویی و۴۰ برنامه تلویزیونی دارد که مخاطبان آنها همه ردههای سنی با سلیقههای متفاوت را شامل میشود.وی اظهار کرد: در نظر داریم تا آنجایی که بتوانیم شعار سال را
محمود دولت کردستانی، مدیرکل صدا و سیمای سیستانوبلوچستان، در گفتوگو با ایکنا از سیستان و بلوچستان، گفت: صداوسیمای استان در حال حاضر قریب به ۴۵ برنامه رادیویی و۴۰ برنامه تلویزیونی دارد که مخاطبان آنها همه ردههای سنی با سلیقههای متفاوت را شامل میشود.
وی اظهار کرد: در نظر داریم تا آنجایی که بتوانیم شعار سال را در برنامههای مختلف بیان کنیم و با بهره گیری از آیتمهای مختلف از اجرا، کارشناسی، گزارش و موسیقی ذهن مخاطب را با این مساله بسیار مهم آشنا کنیم.
مدیرکل صدا و سیمای استان افزود: شعار حمایت از کالای ایرانی، یک شعار استراتژیک است و شاید هنوز ما به اهمیت این پیام و فتوای رهبری پی نبرده باشیم.
وی بیان کرد: جایگاه کشور ما در عرصه تولید و صنعت، جایگاه خوبی است، اما متاسفانه عملیات روانی گستردهای از سوی بدخواهان انقلاب صورت گرفته که کالای ایرانی را تضعیف کرده است، بنابراین باید رسانه ورود جدی داشته باشد و این اقدامات را خنثی کند.
کردستانی ادامه داد: دشمنان نظام میخواهند کشور ما همانند دوران طاغوت، وارد کننده و مصرف کننده باشد، ما را آمادهخوار بار بیاورند، چراکه در سایر کشورها چنین ترفندهایی جواب داده و میخواهند همین کار را با کشور ما بکنند.
وی با اشاره به اقدامات صدا و سیمای استان در جهت حمایت از نیروی انسانی نخبه، اظهار کرد: صدا و سیمای استان سعی کرده تا اگر کسی اختراعی و تولیدی داخل کشور دارد که حتی در حد اندک و بسیار قلیل باشد، در برنامههای مختلف معرفی کند و همچنین در صورت تمایل، این عزیزان میتوانند بدون دریافت وجه و در شبکه ایران کالا اقدام به معرفی و تبلیغ کالای خود کنند.
مدیرکل صدا و سیمای استان افزود: این استان متاسفانه یکی از مجاری اصلی قاچاق است و گاهی آسیبهای امنیتی نیز از مسیر همین قاچاق کالا میخوریم پس باید برای بحث تقبیح قاچاق فعالیت کنیم، کار رسانهای کنیم تا مردم به سمت مشاغلی کاذب از این دست نروند.
کردستانی بیان کرد: بخش دیگری از کار این است که در برنامهها با نگاه نقادی، ارائه گزارش و شیوههای تفصیلیتر سراغ ادارات، نهادها و سازمانهایی برویم که موضوع شعار به آنها برمیگردد و در تحقق آن نقش بیشتری ایفا میکنند، برویم.
انتهای پیام
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰