تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1397 - 5:05
کد خبر : 33587

گلستان| بیش از ۶ هزار نخ سیگار قاچاق خارجی در گنبدکاووس کشف شد

گلستان| بیش از ۶ هزار نخ سیگار قاچاق خارجی در گنبدکاووس کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, خلیل رجبلی شامگاه شنبه در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز در گنبدکاووس اظهار داشت: اولویت ما در سال جاری, اطلاع‌رسانی, برگزاری کارگاه‌های آموزشی, جلسات مرتبط با کالای قاچاق و حمایت از کالای ایرانی است. وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, خلیل رجبلی شامگاه شنبه در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز در گنبدکاووس اظهار داشت: اولویت ما در سال جاری, اطلاع‌رسانی, برگزاری کارگاه‌های آموزشی, جلسات مرتبط با کالای قاچاق و حمایت از کالای ایرانی است.

وی افزود: طبق بررسی های انجام شده, در گنبدکاووس, یک‌هزار و ۴۱۶ انبار عمده‌فروشی, ۱۶ انبار کشاورزی, ۱۰ انبار معدن, ۱۵۵ انبارصنعتی, و جمعا یکهزارو ۹۸۰ انبار در حوزه شهرستان وجود دارد و هرگونه حمل و نقل و جابجایی بار از این انبارها باید مبداء و مقصد آن به وضوح مشخص باشد.

رئیس صنعت, معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در سال ۹۶ ,تعداد ۸۲۳ مورد بازرسی انجام شد که بیش از ۳۰ مورد تشکیل پرونده شد که ارزش ریالی آن, ۲۹۱ میلیون و ۷۶۱ هزار و ۳۰۰ ریال بود.

رجبلی تاکید کرد: همچنین در سال ۹۶ ,تعداد ۳۶ هزارو ۱۳۰ ادکلن خارجی, ۴۱۰ کیلو شکلات, ۵۵ دستگاه کولر, ۱۵۰۰ قوطی آبمیوه, ۷۳ هزارو ۳۵ نخ سیگار و یک‌هزار و ۴۷۳ اقلام انواع لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق کشف و ضبط شد.

نعمت الله شهیدی, جانشین نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار داشت: در ۲ ماه ابتدای سال جاری, ۹۰ هزارو ۲۸۰ نخ سیگار خارجی قاچاق, ۵ هزار و ۳۲۰ قلم دارو, ۵۷ قطعه اشیا عتقیقه, ۵۲ کیلو تنباکو, ۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع چوب و فرآورده‌های آن و مقادیری لوازم بهداشتی, آرایشی- سلاح و مهمات, مشروبات الکلی و غیره کشف شد.

علی پارسایی‌پور, معاون عملیات هنگ مرزی اترک شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار داشت: در ۲ ماه سال جاری, ۲۶ هزار نخ سیگار قاچاق, ۸۴ دستگاه تجهیزات ماهواره ای, یک‌هزار و ۵۴۰ لیتر سوخت غیرمجاز, یک تن و ۲۷۲ کیلو گرم انواع کالای قاچاق و شکلات خارجی و یک‌هزار و ۱۸۲ موارد دیگر کشف و ضبط شد.

وی افزود: در سال گذشته در همین مدت مشابه, ۲ هزار نخ سیگار, ۳۴ دستگاه تجهیزات ماهواره‌ای کشف شده است.

فرهاد شیبک, معاون سیاسی, امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار داشت: اصلی‌ترین راهکار مبارزه با قاچاق, پیشگیری است و باید اقدامات فرهنگی در حوزه پیشگیری تقویت شود.

وی افزود: در سال جاری با برنامه‌ریزی منسجم و جدی بتوانیم در حوزه پیشگیری اقدامات موثری انجام دهیم.

رضا شجاعی, رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار داشت: همایش مهم از تولیدات داخلی و کارآفرینان برتر, مسابقه برترین طراحی در راستا مبارزه با قاچاق کالا و ارز, همایش روحانیون با همین رویکرد و دیگر برنامه‌های فرهنگی, جزء اقدامات کمیسیون فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال جاری خواهد بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد