تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1397 - 4:02
کد خبر : 33584

۲۴۳۹ پرونده تعزیراتی در آذربایجان غربی رسیدگی شد

۲۴۳۹ پرونده تعزیراتی در آذربایجان غربی رسیدگی شد

محمد اقوامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پرونده ها در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان تشکیل و رسیدگی شده است.وی اضافه کرد: بیشترین تعداد پرونده های تشکیل شده در بخش کالا و خدمات بود که یکهزار و ۷۵۸ پرونده در این

محمد اقوامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پرونده ها در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان تشکیل و رسیدگی شده است.
وی اضافه کرد: بیشترین تعداد پرونده های تشکیل شده در بخش کالا و خدمات بود که یکهزار و ۷۵۸ پرونده در این راستا تشکیل شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.
وی بیان کرد: درج نکردن قیمت، قاچاق کالا از جمله سیگار، پوشاک، مواد سوختی، گوشی تلفن همراه، تجهیزات الکترونیکی، گرانفروشی در کالا و خدمات و قاچاق ارز از عمده تخلفات تعزیراتی استان در سال جاری بوده است.
وی ادامه داد: ۶۲۸ فقره پرونده نیز در بخش قاچاق کالا و ارز و ۵۳ فقره در بخش بهداشت و درمان تشکیل و رسیدگی شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: برای متهمان این پرونده ها در مجموع ۹۰ میلیارد ریال جزای نقدی صادر شده است.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، اداره کل تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی به تخلفات اقتصادی به ویژه قاچاق کالاست.
آذربایجان غربی به علت هم مرز بودن با سه کشور از مسیرهای ورود و خروج کالای قاچاق به شمار می رود و با تلاش ماموران انتظامی سالانه میلیاردها ریال کالای قاچاق در این استان کشف می شود.
۸۱۳۷/۳۰۷۲

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد