تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1397 - 6:02
کد خبر : 33505

گیلان حائز رتبه برتر در ایجاد بازارچه های موقت نوروزی شد

گیلان حائز رتبه برتر در ایجاد بازارچه های موقت نوروزی شد

گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به ایرنا حاکیست؛ سرپرست معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری از رضا علیزاده مدیرکل گیلان در این حوزه ، به دلیل کسب رتبه برتر این اداره کل در ایجاد بازارچه های موقت نوروزی در سال ۹۷ تقدیر کرد.در تقدیرنامه

گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به ایرنا حاکیست؛ سرپرست معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری از رضا علیزاده مدیرکل گیلان در این حوزه ، به دلیل کسب رتبه برتر این اداره کل در ایجاد بازارچه های موقت نوروزی در سال ۹۷ تقدیر کرد.
در تقدیرنامه پویا محمودیان آمده است: برگزاری باشکوه بازارچه‌های موقت عرضه و فروش صنایع دستی در نوروز سال جاری، گام ارزشمند و تحسین برانگیزی بود که با عزمی ملی در سال حمایت از کالا ایرانی برپا شد‌.
در ادامه این تقدیرنامه تاکید شده: ضمن تقدیر و تشکر از اهتمام جنابعالی، معاون محترم صنایع دستی و سایر همکاران آن اداره کل، بدینوسیله کسب رتبه اول در بیشترین تعداد محل و غرفه در بازارچه‌های موقت نوروزی صنایع دستی در سال ۱۳۹۷ را به آن مجموعه تبریک عرض می کنم. امید است با تلاش و همکاری متقابل در سایه الطاف حضرت حق، شاهد توسعه و ارتقاء روز افزون صنعت دستی کشور باشیم.
اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان در نوروز سال ۹۷ بیش از یک هزار غرفه در قالب ۷۵ بازارچه موقت، نمایشگاه و ایستگاه برای عرضه محصولات صنایع دستی استان تهیه و دراختیار هنرمندان قرار داده بود.
۱۸۸۱/۲۰۰۷

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد