استفاده از ظرفیت شبکه تبلیغی سازمان تبلیغات برای حمایت از کالاهای ایرانی
حجتالاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ادارهکل تبلیغات اسلامی لرستان در گفتوگو با ایکنا از لرستان، با شااره به شعار سال «حمایت از کالای ایرانی»، بر لزوم استفاده از ظرفیت مبلّغان دینی در راستای تحقق این شعار تاکید کرد و گفت: مصرف کالای تولید داخل میتواند از گسترش بیکاری جلوگیری کرده و
حجتالاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ادارهکل تبلیغات اسلامی لرستان در گفتوگو با ایکنا از لرستان، با شااره به شعار سال «حمایت از کالای ایرانی»، بر لزوم استفاده از ظرفیت مبلّغان دینی در راستای تحقق این شعار تاکید کرد و گفت: مصرف کالای تولید داخل میتواند از گسترش بیکاری جلوگیری کرده و بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل کند و در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی از ظرفیت شبکه تبلیغی خود برای حمایت از کالاهای ایرانی استفاده میکند.
وی افزود: باید با تبلیغات وسیع و نیز انجام و اتحاد ملی در جهت برندسازی کالاهای داخلی تلاش کنیم که نقش تبلیغات در این میان بر کسی پوشیده نیست.
غلامی اضافه کرد: شبکه تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی نقش مؤثری در تولید فرهنگ در جامعه برعهده دارد که میتواند اثرات فراوان و بسیار مهمی در ترغیب مردم به خرید کالاهای ایرانی داشته باشد.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ادارهکل تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: مبلّغ و مبلّغههای سازمان تبلیغات میتوانند بهگونهای فرهنگسازی کنند که مردم کالاهای ایرانی خرید کنند و با تبیین اثرات مثبت این کار، زمینه را برای ایجاد این فرهنگ فراهم سازند.
وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان حدود ۱۶۰۰ مبلّغ و مبلّغه به سراسر استان اعزام شدند، اظهارکرد: تبلیغات اسلامی لرستان در سالجاری برنامههایی چون تشریح شعار سال مقام معظم رهبری، تشکیل جلسات با روحانیون مستقر، مبلّغین بومی، مداحان، مربیان و توضیح راهکارهای تبلیغی و آموزش فرهنگ آگاهسازی اقشار مختلف مردم در مساجد، حسینیهها، مدرس، حوزهها و دانشگاهها را در نظر گرفته است.
انتهای پیام
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰