تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1397 - 4:39
کد خبر : 33141

متخلفان بخش کالا و خدمات ۵.۸ میلیارد ریال جریمه شدند

متخلفان بخش کالا و خدمات ۵.۸ میلیارد ریال جریمه شدند

محمد اقوامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان جریمه برای یک هزار و ۷۱۱ فقره پرونده وارده در بخش کالا و خدمات در سال جاری صادر و این پرونده ها مختومه شده است.وی بیان کرد: امسال یک هزار و ۷۵۸ فقره پرونده در بخش کالا و خدمات به

محمد اقوامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان جریمه برای یک هزار و ۷۱۱ فقره پرونده وارده در بخش کالا و خدمات در سال جاری صادر و این پرونده ها مختومه شده است.
وی بیان کرد: امسال یک هزار و ۷۵۸ فقره پرونده در بخش کالا و خدمات به شعب تعزیرات حکومتی ارجاع شده که ۹۹ درصد آنها مورد رسیدگی قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: گرانفروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و بروز مشکل در توزین کالا از جمله تخلفات حوزه کالا و خدمات در آذربایجان غربی به شمار می رود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از کشف ۹۸ هزار نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه وانت سایپا در ارومیه خبر داد و گفت: پس از ارجاع این پرونده به شعبه تعزیرات حکومتی این شهرستان، قاچاقچی محموله به پرداخت بیش از ۴۲۶ میلیون ریال جریمه محکوم شد.
اقوامی با اشاره به قاچاق ۲ هزار و ۵۰۰ بسته انواع قرص توسط راننده یک دستگاه پراید در خوی افزود: قاچاقچی این محموله نیز به پرداخت ۳۸۵ میلیون ریال جریمه محکوم و کالای قاچاق او نیز ضبط شد.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، آذربایجان غربی از جمله استان های درگیر با معضل قاچاق کالا و ارز است و سالانه هزاران پرونده در این خصوص در تعزیرات حکومتی استان بررسی و حکم آن صادر می شود.
تخلفات مربوط به قاچاق کالا و همچنین تخلفات بخش های کالا و خدمات و بهداشت و درمان به شعبات تعزیرات حکومتی ارجاع می شود.
۸۱۳۷/۲۰۹۳

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد