تاریخ انتشار : یکشنبه 6 خرداد 1397 - 9:51
کد خبر : 33003

افزایش ۲۹ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان زنجان/ با توزیع کنندگان مواد مخدر در استان زنجان به صورت قاطع برخورد می‌شود

افزایش ۲۹ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان زنجان/ با توزیع کنندگان مواد مخدر در استان زنجان به صورت قاطع برخورد می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: ما از نظر ارتکاب جرایم خشن مثل سرقت های مسلحانه سرقت بانک و غیره در استان نداشتیم و هچنان جزء استانهایی هستیم که کمترین وقوع جرم را

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: ما از نظر ارتکاب جرایم خشن مثل سرقت های مسلحانه سرقت بانک و غیره در استان نداشتیم و هچنان جزء استانهایی هستیم که کمترین وقوع جرم را داریم و این با همکاری و همراهی مردم و همدلی شما مسئولان عزیز حاصل شده است.

وی تصریح کرد: در سال ۹۶ جرم قتل ۱۴ فقره اتفاق افتاده بود که در جمع ۳۴ فرماندهی انتظامی استان ها استان زنجان در رده ۳۲ قرار داشتیه است و ۱۰۰ درصد قاتلان هم دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد در کشف کالای قاچاق رشد داشتیم گفت: در سال ۹۶ بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شد .

وی بیان کرد: کشفیات مواد مخدر در سال ۹۶ یک تن و ۳۶۸ کیلوگرم بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۲۹ درصدی روبرو بوده است.

سردار آزادی با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد در کشف کالای قاچاق رشد داشتیم گفت: در سال گذشته بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شده است.

وی با اشاره به کشف ۸۵ درصدی جرایم فضای مجازی در سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل تصریح کرد : در تصادفات فوتی در سال ۹۶ تعداد ۲۱۹ نفر فوت شده‌اند که نسبت به سال ۹۵، ۳۳ نفر کاهش داشته است.یعنی ۱۳ درصد کاهش را شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه گفت: ما همواره شاهد حمایت و پشتیانی مسئولان از طرح های نیروی انتظامی در خطبه‌های نماز جمعه، سخنرانی ها و غیره بوده‌ایم و باید ارتقا امنیت اخلاقی و اجتماعی در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در بحث مخلان نظم و امنیت‌، برخورد قاطع با توزیع کنندگان مواد مخدر و غیره نیازمند همکاری و کمک هستیم گفت: در حوزه های امر به معروف و نهی از منکر ، اقتصادی،حمل و نقل و .. نیازمند همکاری همه دستگاه ها هستیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد