تاریخ انتشار : جمعه 4 خرداد 1397 - 21:50
کد خبر : 32836

سیستان و بلوچستان|"برجام" هیچ گشایشی در اقتصاد کشور و معیشت مردم ایجاد نکرد

سیستان و بلوچستان|"برجام" هیچ گشایشی در اقتصاد کشور و معیشت مردم ایجاد نکرد

مولوی عبدالملک ملکی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کنارک اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز همواره تاکید دارند، آمریکا هرگز قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود و به عبارتی بدعهدی ویژگی جدانشدنی دولت آمریکا محسوب می‌شود. امام جمعه اهل سنت کنارک با تاکید بر اینکه دولتمردان ما باید از بدعهدی اخیر آمریکا

مولوی عبدالملک ملکی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کنارک اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز همواره تاکید دارند، آمریکا هرگز قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود و به عبارتی بدعهدی ویژگی جدانشدنی دولت آمریکا محسوب می‌شود.

امام جمعه اهل سنت کنارک با تاکید بر اینکه دولتمردان ما باید از بدعهدی اخیر آمریکا برای همیشه درس بگیرند، گفت: متاسفانه در ماجرای برجام هیچ گشایشی در وضعیت اقتصادی کشور ایجاد نشد و تمرکز دولت بر برجام موجب شده که در حال حاضر مردم ما در وضعیت معیشتی مناسبی به سر نبرند.

وی بیان کرد: بدون شک امروز تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی در ایران اسلامی، تکیه بر توان داخلی و کمک به رونق تولید داخلی از طریق حمایت از کالای ایرانی است.

مولوی ملکی‌پور تصریح کرد: آنچه تاکنون در عرصه‌های مختلف موجب پیروزی ملت ایران بوده، عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب است و بدون شک از این پس نیز مسئولان کشور برای کسب موفقیت راهی جز عمل به رهنمودهای ایشان ندارند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد