تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 خرداد 1397 - 10:59
کد خبر : 32744

برگزاری تور بازدید از کارخانجات شهرک های صنعتی قم

برگزاری تور بازدید از کارخانجات شهرک های صنعتی قم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛رفیعی،مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از برگزاری تور بازدید مدیران مالی و کارپردازان شهرداری از کارخانجات شهرک های صنعتی قم در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی خبر داد. وی با اشاره به شعار حمایت

برگزاری تور بازدید از کارخانجات شهرک های صنعتی قمبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛رفیعی،مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از برگزاری تور بازدید مدیران مالی و کارپردازان شهرداری از کارخانجات شهرک های صنعتی قم در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی خبر داد.

وی با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی، افزود: امروز حمایت از تولید ایرانی برای تمام مسئولان یک اقدام ضروری است و شهروندان هم باید همراهی لازم را داشته باشند.

 مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در تشریح برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی در حمایت از کالای ایرانی به اجرای تور بازدید مدیران مالی وکارپردازان شهرداری از کارخانجات شهرک های صنعتی قم، انعقاد تفاهم نامه همکاری و اکران بنرهای فرهنگ سازی خرید کالای ایرانی و برپایی نمایشگاه اشاره نمود.

رفیعی تاکید کرد: مشکل تولید بدون مشارکت و همراهی مردم برطرف نخواهد شد و از همین رو هم مردم باید همراه و همگام با مسئولان و تولیدکنندگان باشند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد