تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 خرداد 1397 - 6:00
کد خبر : 32694

قاچاقچیان در تبریز به ۶.۵ میلیارد ریال محکوم شدند

قاچاقچیان در تبریز به ۶.۵ میلیارد ریال محکوم شدند

سیداحد یوزباشی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به کشف ۷۸۱ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه و تعدادی ساعت و هندزفری با نشان های مختلف از سوی پلیس آگاهی استان ادامه داد: این کالاها ۴ میلیارد و ۸۶۶ میلیون ریال ارزش دارد. وی اظهار داشت: با توجه به ارایه نکردن مدارک

سیداحد یوزباشی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به کشف ۷۸۱ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه و تعدادی ساعت و هندزفری با نشان های مختلف از سوی پلیس آگاهی استان ادامه داد: این کالاها ۴ میلیارد و ۸۶۶ میلیون ریال ارزش دارد.
وی اظهار داشت: با توجه به ارایه نکردن مدارک لازم قانونی توسط صاحبان کالاها، پرونده قاچاق برای آن ها تشکیل و به تعزیرات حکومتی تبریز ارسال شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: به پرونده قاچاق این کالاها در شعبه ویژه تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی و متهمان علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۴ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
یوزباشی همچنین با اشاره به کشف مقادیری سیگار خارجی از یک واحد مسکونی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی استان با کسب اطلاع از منابع موثق مبنی بر انبار مقادیر زیادی سیگار خارجی قاچاق در پارکینگ یک واحد مسکونی، به محل مراجعه و در بازرسی از آن ۲ هزار و ۵۰۰ باکس سیگار خارجی را کشف کردند.
وی با بیان اینکه ارزش این سیگارها یک میلیارد و ۶۹۸میلیون ریال است، گفت: پرونده کشف این محموله پس از تشکیل به تعزیرات حکومتی استان ارسال و در شعبه ۸بدوی تبریز رسیدگی شد.
یوزباشی افزود: متهم این پرونده علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال محکوم شد.
۸۰۲۳/۶۱۸۳

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد