تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 خرداد 1397 - 8:36
کد خبر : 32643

هفت محموله کالای قاچاق در اندیمشک توقیف شد

هفت محموله کالای قاچاق در اندیمشک توقیف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ حیدر عباس زاده روز چهارشنبه افزود: ماموران ایست و بازرسی پل زال اندیمشک با کنترل دقیق خودروهای عبوری ۲ کامیون کشنده حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند که در در بازرسی از آنها

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ حیدر عباس زاده روز چهارشنبه افزود: ماموران ایست و بازرسی پل زال اندیمشک با کنترل دقیق خودروهای عبوری ۲ کامیون کشنده حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند که در در بازرسی از آنها تعداد ۲ هزار و ۷۴۲ کارتن بطری شیشه ای و ۹۰۰ کارتن ظرف شیشه ای فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف و ضبط شد.
وی افزود:در این خصوص ۲ قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.
فرمانده انتظامی خوزستان همچنین از کشف ۱۴ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در ایست و بازرسی پل زال اندیمشک خبر داد و گفت :ماموران ایست و بازرسی پل زال با کنترل محسوس و نامحسوس خودروهای عبوری پنج دستگاه تریلر حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیف شده، پنج محموله رینگ آلومینیومی خودرو، اسباب بازی، ابزار فلزی کابینت و لوازم تحریر فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف و ضبط شد.
سرهنگ عباس زاده ارزش کالاهای کشف شده را ۱۴ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:در این خصوص پنج متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.
وی گفت: عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصاد شبانه روز با قاطعیت ادامه دارد.
هوشیاری ماموران انتظامی در ایست و بازرسی پل زال اندیمشک باعث کشف و توقیف محموله های کالای قاچاق در طول شبانه روز در این گلوگاه استراتژیک خوزستان شده است.
۷۲۷۸/۶۰۶۸
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد