تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 خرداد 1397 - 8:36
کد خبر : 32641

کشف کالای قاچاق در اردستان ۱۰۰ درصد افزایش یافت

کشف کالای قاچاق در اردستان ۱۰۰ درصد افزایش یافت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده روز چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران گفت: اقدام های نیروی انتظامی در راستای حمایت از کالای ایرانی در کنار افزایش کشفیات قاچاق، در سال جاری منجر به افزایش توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق نیز شده

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده روز چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران گفت: اقدام های نیروی انتظامی در راستای حمایت از کالای ایرانی در کنار افزایش کشفیات قاچاق، در سال جاری منجر به افزایش توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق نیز شده است.
وی با اشاره به تلاش ها برای مبارزه با مواد مخدر نیز افزود: ۲۰ درصد کشفیات مواد مخدر در ۲ ماهه سال جاری افزایش داشت و دستگیری ۱۰۰ درصدی سوداگران مرگ را شاهد بودیم.
فرمانده انتظامی اردستان بیان کرد: راه اندازی نشدن کمپ ترک اعتیاد در این شهرستان موجب شده تا طرح دستگیری معتادان متجاهر به صورت مناسب اجرا نشود و از این رو انتظار می رود فرمانداری و سایر مسئولان ذیربط مانع های اجرا و بهره برداری از این طرح را برطرف کنند.
او در مورد دزدی ها نیز عنوان کرد: ۱۸ درصد در کشف دزدی ها و ۲۵ درصد در دستگیری دزدها نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشتیم.
هاشمی زاده اضافه کرد: نیروی انتظامی در اردستان برای سال جاری پنج محور پیشگیری از درگیری، تهمت و افترا، جلوگیری از تردد اتباع بیگانه غیرمجاز، مفاسد اجتماعی و مواد مخدر را در دستور کار دارد که پیشگیری از دزدی و دستگیری دزدها در اولویت است.
وی با اشاره به اقدام های فرهنگی و آموزشی در راستای ماموریت های نیروی انتظامی گفت: پیشگیری از سانحه های رانندگی نیز در دستور کار می باشد که در این راستا ۱۴ درصد تصاف های منجر به آسیب دیدگی و ۱۰۰ درصد تصادف های منجر به فوت درون شهری و ۵۰ درصد تصادف های منجر به فوت برون شهری کاهش یافته و افزایش اعمال قانون درون شهری ۶ در صد و برون شهری ۱۰ درصد بوده است.
فرمانده انتظامی اردستان همچنین با اشاره به اشراف اطلاعاتی پلیس فتا جهت خدمت رسانی، به مردم توصیه کرد مراقب افراد خلافکار به ویژه در هنگام استفاده از عابر بانک ها باشند و به پیامک های اغوا کننده توجه نکنند.
او در ادامه از اجرای طرح های امنیت محله محور، مسجد محور و استفاده از نیروهای خارج از بدنه در برقراری امنیت اردستان خبر داد و بیان کرد: مجوزهای لازم در این زمینه دریافت خواهد شد.
هاشمی زاده در ارتباط با ساخت بنای جدید کلانتری زواره نیز عنوان کرد با توافق شورای اسلامی شهر و شهرداری زواره، ساختمان قدیمی به شهرداری واگذار و با پول آن مکانی جدید ساخته می شود.
اردستان با جمعیت افزون بر ۴۲ هزار نفر در فاصله ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
۷۴۳۱/۸۱۲۳

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد