تاریخ انتشار : سه شنبه 1 خرداد 1397 - 7:25
کد خبر : 32553

یک میلیارد ریال کالای قاچاق در کنارک کشف شد

یک میلیارد ریال کالای قاچاق در کنارک کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا شهرکی روز سه شنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در پاسگاه مومان کنارک حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه خودرو مشکوک و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند. وی افزود: ماموران در بازرسی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا شهرکی روز سه شنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در پاسگاه مومان کنارک حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه خودرو مشکوک و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها کالای قاچاق شامل اسپیلت، انواع طاقه پارچه، لاستیک خودرو و تجهیزات و لوازم جانبی گوشی تلفن همراه به ارزش یک میلیارد ریال را کشف کردند.
وی تصریح کرد: سه قاچاقچی در این رابطه دستگیر شدند.
وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.
** ۷۲ تن برنج قاچاق در زاهدان کشف شد
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی برنج قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه شهر زاهدان، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ ابراهیم ملاشاهی افزود: ماموران در تعاقب پایش های اطلاعاتی محل دپوی برنج قاچاق را شناسایی و در بازرسی از این مکان ۷۲ تن برنج قاچاق به ارزش ۶۴۸ میلیون ریال را کشف کردند.
۳۰۴۲**۶۰۸۱

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد