تاریخ انتشار : دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 - 6:27
کد خبر : 32450

مهارت فنی درحمایت از تولید داخلی تاثیرگذار است

مهارت فنی درحمایت از تولید داخلی تاثیرگذار است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، عباس حقیقی روز دوشنبه در نشست توسعه مهارت آموزی این شهرستان افزود: دارابودن مهارت بالا برای کارکنان صنایع تولیدی باتوجه به اینکه خرید کالای ایرانی و صادرات آن مستلزم کیفیت بخشی است، بسیار ضروری است.وی بر اهمیت دادن کارکنان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، عباس حقیقی روز دوشنبه در نشست توسعه مهارت آموزی این شهرستان افزود: دارابودن مهارت بالا برای کارکنان صنایع تولیدی باتوجه به اینکه خرید کالای ایرانی و صادرات آن مستلزم کیفیت بخشی است، بسیار ضروری است.
وی بر اهمیت دادن کارکنان ادارات نسبت به حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد و گفت: حمایت دولت واستقبال مردم از کالاهای داخلی باعث اشتغال زایی و رونق تولید و ایجاد نشاط درجامعه خواهد شد و همه وظیفه داریم در تحقق شعارسال مجدانه تلاش کنیم.
وی افزود: امیدواریم درسال جدید با تقویت آموزش های مهارتی در رونق کسب و کار و کارآفرینی، توسعه اشتغال و اقتصاد پایدار با حمایت های مسئولان در تحقق شعار سال گام های بلندی برداریم.
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای گناوه با اشاره به اینکه مهارت آموزان می توانند درمدت زمان کوتاهی حرفه یاد بگیرند و وارد بازار کار شوند، گفت: ارایه و توسعه آموزش هایی که افراد بتوانند بدون هزینه کاری، حرفه ای فراگرفته و زندگی خود را بگذرانند، خدمت بزرگی برای جامعه است که این مهم از برکات آموزش فنی و حرفه ای است.
وی اظهارکرد: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش برای گره گشایی ازمشکلات مردم افتخاری بزرگ است و باید قدر این فرصت را بدانیم.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
۶۱۶۴/۶۰۴۳**

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد