تاریخ انتشار : جمعه 28 اردیبهشت 1397 - 2:23
کد خبر : 32127

حجاب محدودیتی برای ورزش قهرمانی بانوان نیست

حجاب محدودیتی برای ورزش قهرمانی بانوان نیست

فرشته خسروی جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کسب این قهرمانی حاصل تلاش مداوم و اردوهای مستمر و طولانی مدتی بود که پشت سر گذاشتیم، ضمن اینکه بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های برتر دنیا مانند ایتالیا، روسیه و اوکراین باعث شد نقاط ضعف را شناخته و برطرف کنیم تا با قدرت روی سکوی نخست

فرشته خسروی جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کسب این قهرمانی حاصل تلاش مداوم و اردوهای مستمر و طولانی مدتی بود که پشت سر گذاشتیم، ضمن اینکه بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های برتر دنیا مانند ایتالیا، روسیه و اوکراین باعث شد نقاط ضعف را شناخته و برطرف کنیم تا با قدرت روی سکوی نخست آسیا قرار بگیریم.
وی تاکید کرد: سطح این رقابت‌ها بسیار بالا بود و تیم ها با سرمایه گذاری انجام شده، نسبت به چندسال اخیر پیشرفت زیادی داشتند و با برنامه‌ریزی پا به این مسابقات گذاشته بودند.
وی گفت: با تلاش توانستم انتظاری که مربیان تیم ملی از من داشتند را برآورده کنم و در بازی مقابل ازبکستان موفق شدم یک گل به ثمر برسانم.
بازیکن ایذه‌ای تیم ملی فوتسال بانوان از پتانسیل بالای بانوان این شهرستان در رشته‌های ورزشی سخن گفت و بیان داشت: با حمایت‌های بیشتر مسئولین در سال‌های آینده بیش از پیش نام بانوان ورزشکار ایذه‌ای در میادین مختلف شنیده خواهد شد.
شهرستان ایذه با حدود ۲۲۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان خوزستان قرار دارد، فاصله این شهرستان تا اهواز ۱۸۳ کیلومتر است.
بانوان ایذه‌ای در رشته‌های مختلف ورزشی مانند فوتسال، فوتبال، ووشو، کاراته و کشتی کلاسیک موفقیت‌های فراوانی کسب کرده ‌اند، این در حالی است که چندین رشته ورزشی بانوان در این شهرستان فعال است اما این ورزشکاران سالن اختصاصی برای تمرین ندارند.
۶۰۶۸/۹۴۳۴

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد