تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 - 6:56
کد خبر : 32078

یک میلیارد ریال کالای قاچاق در بوکان کشف شد

یک میلیارد ریال کالای قاچاق در بوکان کشف شد

سرهنگ مجید محبعلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محموله شامل ۳۰۴حلقه لاستیک، یکهزار و ۶۶۲ ثوب البسه خارجی، ۳۴۲ باکس سیگار خارجی و ۵۷۶ پارچه لوازم آشپزخانه خارجی است.وی بیان کرد: این کالاها توسط افراد سودجو و مخل اقتصادی از مجاری غیرقانونی وارد کشور شده بود و قاچاقچیان قصد

سرهنگ مجید محبعلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محموله شامل ۳۰۴حلقه لاستیک، یکهزار و ۶۶۲ ثوب البسه خارجی، ۳۴۲ باکس سیگار خارجی و ۵۷۶ پارچه لوازم آشپزخانه خارجی است.
وی بیان کرد: این کالاها توسط افراد سودجو و مخل اقتصادی از مجاری غیرقانونی وارد کشور شده بود و قاچاقچیان قصد حمل آن به شهرهای عمقی کشور را داشتند.
سرهنگ محبعلی افزود: در این ارتباط سه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام های قضایی شدند، یک دستگاه کامیون ایسوز، یک دستگاه پراید و ۲ دستگاه پژو نیز توقیف شد.
فرمانده انتظامی بوکان با بیان اینکه مبارزه با کالای قاچاق در این شهرستان تشدید شده است، ادامه داد: در چند ماه گذشته ۱۲ نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
شهرستان بوکان با ۲۵۱ هزار نفر جمعیت یکی از شهرستان های جنوبی آذربایجان غربی به شمار می رود و به علت نزدیکی به مرز، کالاهای قاچاق از این شهر به مناطق عمقی کشور قاچاق می شود.
۷۵۱۰/۳۰۹۳/۳۰۷۲

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد