نقش "شیپور" در حمایت و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از تسنیم به نقل از روابط عمومی "شیپور"، ناصر زرگر، معاون سرمایه گذاری، فرهنگی و اجتماعی معاونت توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری ومهندس رمضان لطفی معاون توانمندسازی و کارآفرینی سازمان رفاه خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران، در بازدید از شیپور، از
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از تسنیم به نقل از روابط عمومی "شیپور"، ناصر زرگر، معاون سرمایه گذاری، فرهنگی و اجتماعی معاونت توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری ومهندس رمضان لطفی معاون توانمندسازی و کارآفرینی سازمان رفاه خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران، در بازدید از شیپور، از نزدیک شاهد فعالیت ها و اقدام ها شیپور در زمینه کاری نیازمندی های آنلاین قرار گرفتند.
در آغاز نیما اشرف زاده مدیر مارکتینگ شیپور با اشاره به موفقیت های این مجموعه گزارش هایی را از اقدام ها و کلیه فعالیت های شیپور در طول ۶ سال فعالیت تخصصی ارایه داد.
لطفی ضمن استقبال از موارد مطرح شده از سوی ایشان مواردی را درجهت بهبود روندهای کاری شیپور پیشنهاد کرد.
زرگر نیز باتوجه به ظرفیت های موجود شیپور نقش کسب وکارهای مجازی پیشرو در توسعه کسب و کارهای کوچک و نوپا را مطرح نمود.
رضا اربابیان مدیر عامل شیپور در ادامه به اهم فعالیت های انجام شده در این مجموعه پرداخت و گزارشی را در رابطه با اهداف و تصمیمات آتی شیپور ارایه کرد.
نوید ایران بهار مدیر روابط عمومی شیپور، از فعالیت های شیپور در زمینه مسئولیت های اجتماعی و کمپین های این شرکت در این زمینه همچون (کمپین دست به دست) نیز گزارشی را ارائه کرد.
در پایان زرگر و لطفی ظرفیت های موجود در شیپور را در جهت توسعه اقتصاد شهری و روستایی مثبت ارزیابی کردند و ابراز امیدواری کردند این مجموعه در آینده بتواند سهم بیشتری را در توسعه اقتصادی داشته باشد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰