تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اردیبهشت 1397 - 9:13
کد خبر : 31917

حمایت از کالای ایرانی عزم رسانه ها را می طلبد

حمایت از کالای ایرانی عزم رسانه ها را می طلبد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، آیت الله غیاث الدین طه محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رسانه ها باید منویات رهبر معظم انقلاب را به اطلاع همگان برسانند و مردم از راهبردهای نظام مطلع شوند.وی با بیان اینکه رسانه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، آیت الله غیاث الدین طه محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رسانه ها باید منویات رهبر معظم انقلاب را به اطلاع همگان برسانند و مردم از راهبردهای نظام مطلع شوند.
وی با بیان اینکه رسانه هایی همچون سینما و تلویزیون نقش بسزایی در روشنگری افکار عمومی برای حمایت از کالای ایرانی دارند، ادامه داد: رسانه ها باید در مقوله حمایت از کالای ایرانی با وحدت رویه عمل کنند تا بتوانند فضای جامعه را به نفع تولیدات داخلی مدیریت کنند.
امام جمعه همدان اظهار کرد: رسانه ها با ایجاد دلگرمی و امیدواری می توانند پیشرفت های کشور را در زمینه های مختلف اطلاع رسانی و اعتماد مردم را بیش از پیش به تولیدات داخلی جلب کنند.
وی با بیان اینکه حمایت از طرح های دانش بنیان و معرفی واحدهای تولیدی و اقتصادی توسط رسانه ها گامی در جهت معرفی کالای ایرانی است، افزود: شناسایی این ایده ها توسط رسانه ها و معرفی آنها گام عملی برای حمایت از تولید داخلی است.
امام جمعه همدان اظهار کرد: با معرفی طرح ها و ایده های تولیدی و اقتصادی به سرمایه گذاران، دست مبتکران، طراحان و اندیشمندان در دست سرمایه گذاران گذاشته می شود تا در کنار هم تولیدات کیفی و قابل رقابت در بازار جهانی تولید کنند.
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: رسانه ها باید تشویق کنند که مردم با حمایت از کالای ایرانی، بازار اشتغال جوانان کشورشان را رونق بخشند تا بیکاری از بین برود.
وی ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی فقط وظیفه مصرف کننده ها نیست بلکه تولیدکنندگان، دولت، مجلس و دیگر مسئولان نظام نیز در این میان نقش دارند.
۷۵۲۳/۲۰۹۰

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد