تاریخ انتشار : شنبه 22 اردیبهشت 1397 - 4:13
کد خبر : 31584

خودباوری ضامن رسیدن به توسعه پایدار است

خودباوری ضامن رسیدن به توسعه پایدار است

محمود دولت کردستانی، مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: رهبر معظم انقلاب که از بینش عمیق و مثال‌زدنی برخوردار هستند، با توجه به ضرورت‌ زمان، امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند.وی ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی، همان اندازه که به مسأله

خودباوری ضامن رسیدن به توسعه پایدار است

محمود دولت کردستانی، مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: رهبر معظم انقلاب که از بینش عمیق و مثال‌زدنی برخوردار هستند، با توجه به ضرورت‌ زمان، امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند.
وی ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی، همان اندازه که به مسأله تولید باکیفیت اشاره دارد، از نظر روانی و فرهنگی نیز مسئولیت‌زا است، زیرا عدم اعتمادی که برخی نسبت به کالاهای ایرانی دارند، نتیجه خوراک مسموم دشمن است.
مدیرکل صدا و سیمای استان بیان کرد: مشاهده می‌کنیم که بسیاری از کشورهای همسایه ما، دارای ثروت‌های کلان هستند، اما به اصطلاح آماده‌خوار هستند و خودشان تولیدی ندارند؛ حتی نان شب خود را هم از خارج وارد می‌کنند.
وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی، می‌خواهند ملت ما هم همانند برخی از همسایگان، چشم به دستان بیگانه داشته باشند و قدرت این‌ را نداشته باشند که روی پای خود بایستند، زیرا در این صورت است که منافع اقتصادی و فرهنگی غرب تأمین می‌شود.
کردستانی اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی یک استراتژی مهم است که پیش‌نیاز آن، خودباوری است؛ وقتی به خودباوری برسیم، می‌توانیم دست بیگانه را از ثروت و سرمایه کشور قطع کرده و به توسعه پایدار برسیم.
وی با بیان اینکه رسانه یکی از ابزارهای مهم برای ترویج کالای ایرانی است، افزود: مردم باید با آثار و نتایج حمایت از تولیدات داخلی آشنا شوند، چراکه در صورت انتخاب آگاهانه، حمایت آنان جدی‌تر خواهد بود.
مدیرکل صدا و سیمای استان بیان کرد: برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا در طول سال برای همه رده‌های سنی، برنامه‌هایی با محوریت حمایت از کالای ایرانی تولید و پخش شود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد