تاریخ انتشار : جمعه 21 اردیبهشت 1397 - 10:28
کد خبر : 31550

خطبه های نماز جمعه شهرستانهای خراسان رضوی

خطبه های نماز جمعه شهرستانهای خراسان رضوی

امام جمعه گناباد گفت: تنها راه مقابله با تحریمها و جنگ اقتصادی آمریکا اجرای کامل اصول اقتصاد مقاومتی است و باید با هم افزایی بخشهای مختلف این مهم بطور کامل محقق شود. حجت الاسلام والمسلمین حسن صادقی نسب ایجاد اختلاف میان ملت ایران را از اهداف مهم ترامپ در خروج از برجام ذکر کرد و

امام جمعه گناباد گفت: تنها راه مقابله با تحریمها و جنگ اقتصادی آمریکا اجرای کامل اصول اقتصاد مقاومتی است و باید با هم افزایی بخشهای مختلف این مهم بطور کامل محقق شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسن صادقی نسب ایجاد اختلاف میان ملت ایران را از اهداف مهم ترامپ در خروج از برجام ذکر کرد و خواستار افزایش هوشیاری نسبت به این سیاستهای خصمانه شد.
امام جمعه موقت سبزوار نیز به عهدشکنی آمریکا در نقض توافق بین المللی برجام اشاره و بیان کرد: یکی از اهداف مهم خروج آمریکا از برجام تشدید اختلافات داخلی بین مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام محمد سلیمانی افزود: مردم و مسئولان باید انسجام و وحدت داخلی را حفظ و با پیروی از ولایت فقیه و تکیه بر اقتصاد مقاومتی همچون گذشته مقابل تحریمهای دشمن ایستادگی کنند.
همچنین نمازگزاران جمعه در نقاط مختلف خراسان رضوی پس اقامه نماز با راهپیمایی و سر دادن شعارهای ‘مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است، نه تحریم نه ذلت مذاکره با عزت و با حفظ شان ملت نه تحریم نه ذلت’ ضمن محکومیت اقدام سخیف رئیس جمهوری آمریکا در لغو برجام، بار دیگر عزم خود را در پشتیبانی از ولایت فقیه، حمایت از نظام جمهوری اسلامی و پیروی از آرمانهای انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.
/۸۱۴۵/۷۴۹۵

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد