تاریخ انتشار : جمعه 21 اردیبهشت 1397 - 10:28
کد خبر : 31548

نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی در نیشابور برپا شد

نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی در نیشابور برپا شد

این نمایشگاه در قالب ۳۴ غرفه به میزبانی دانشگاه آزاد نیشابور و همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، اداره جهاد کشاورزی و اداره تعاونی روستایی با صنعتگران، تولیدکنندگان و زنان توانمند روستایی به مدت دو روز ادامه دارد.امام جمعه نیشابور در این خصوص گفت: فرهنگ سازی، تشویق مصرف کنندگان به حمایت از کالای تولید داخلی

این نمایشگاه در قالب ۳۴ غرفه به میزبانی دانشگاه آزاد نیشابور و همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، اداره جهاد کشاورزی و اداره تعاونی روستایی با صنعتگران، تولیدکنندگان و زنان توانمند روستایی به مدت دو روز ادامه دارد.
امام جمعه نیشابور در این خصوص گفت: فرهنگ سازی، تشویق مصرف کنندگان به حمایت از کالای تولید داخلی و حمایت از تولید کنندگان داخلی از جایگاه مقدس و اجتماع بزرگ نماز جمعه که مورد توجه عموم مردم می باشد حرکتی موثر و خلاقانه است.
حجت الاسلام والمسلمین سید قاسم یعقوبی افزود: این نمایشگاه در راستای تقویت شعار سال که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند برپا شده و برای استمرار آن باید برگزاری این نوع نمایشگاهها در مراکز مختلف توسط همه تولیدکنندگان ادامه پیدا کند.
وی گفت: با برگزاری این نمایشگاه باید به عموم مردم در مورد کالاهای ایرانی اطلاع رسانی می شود و اگر مردم بدانند حمایت از کالای ایرانی ضامن استقلال و بقا کشور است خود به خود به سمت مصرف کالای ایرانی گرایش می یابند.
مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در فاصله ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.
۹۸۶۹/۱۸۵۸

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد