تاریخ انتشار : جمعه 21 اردیبهشت 1397 - 10:17
کد خبر : 31540

تظاهرات مردمی در محکومیت عهدشکنی دولت مستکبر آمریکا در سراسر کشور برگزار شد

تظاهرات مردمی در محکومیت عهدشکنی دولت مستکبر آمریکا در سراسر کشور برگزار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا تظاهرات مردمی در محکومت عهدشکنی دولت ایالات متحده آمریکا در برجام و خروج یک‌طرفه از این توافقنامه بین‌المللی ظهر امروز پس از پایان نماز عبادی ـ سیاسی جمعه در سراسر کشور برگزار شد. نمازگزاران جمعه در سراسر کشور با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا تظاهرات مردمی در محکومت عهدشکنی دولت ایالات متحده آمریکا در برجام و خروج یک‌طرفه از این توافقنامه بین‌المللی ظهر امروز پس از پایان نماز عبادی ـ سیاسی جمعه در سراسر کشور برگزار شد.

نمازگزاران جمعه در سراسر کشور با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «هیتظارهات مردمی در محوکمتیهات منا الذله» اقدام جنون‌آمیز رئیس‌جمهور آمریکا در خروج یک‌جانبه از برجام را محکوم و آن را حرکتی با هدف تشدید جنگ روانی و فشار اقتصادی مضاعف بر ملت غیور و شجاع ایران دانسته و اظهرات سخیف ترامپ را بیانگر خوی استکباری و اصلاح‌ناپذیر بودن هیأت حاکمه شیطان بزرگ آمریکا برشمردند.

تظاهر‌کنندگان با اشاره به ضرورت توجه به مواضع حکیمانه و هوشیاری مستدل آینده‌نگرانه رهبر معظم انقلاب مبنی بر بی‌اعتمادی به آمریکا، عبرت‌آموزی واقع‌بینانه مسئولان کشور از وقایع سال‌های اخیر در قضیه برجام را مورد تأکید قرار دادند.

مردم انقلابی تهران نیز پس از پایان نماز جمعه در دانشگاه تهران با برگزاری تظاهراتی این حرکت عهدشکنانه را محکوم کردند و با شعرهای «مرک بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «هیهات منا الذله»، «بدعهدی امریکا بر همه کس عیان است اعتنماد به امریکا اعتماد به شیطان است» و «نصرُمِنَ الله وَ فَتحٌ قریب مرگ بر آمریکای مردم فریب» خشم و انزجار خود را از دولت مستکبر آمریکا و متحد اشغالگرش، رژیم صهیونیستی، اعلام کردند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد