تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 - 11:07
کد خبر : 16653

یادواره‌ ۲۶۷ شهید زن آذربایجان‌شرقی برگزار شد

یادواره‌ ۲۶۷ شهید زن آذربایجان‌شرقی برگزار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، سردار عزت الله جعفری در یادواره‌ی ۲۶۷ شهید زن استان با اشاره به شهدای دانش آموز دختر مدرسه‌ی زینبیه‌ی میانه در سال ۶۵، بیان کرد: الگوی خواهران باید حضرت فاطمه‌ی زهرا (س) باشد و امروزه حجاب پدافند غیرعامل ما

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، سردار عزت الله جعفری در یادواره‌ی ۲۶۷ شهید زن استان با اشاره به شهدای دانش آموز دختر مدرسه‌ی زینبیه‌ی میانه در سال ۶۵، بیان کرد: الگوی خواهران باید حضرت فاطمه‌ی زهرا (س) باشد و امروزه حجاب پدافند غیرعامل ما علیه دشمنان به شمار می‌‍آید. 

وی در ادامه با بیان این‌که ایران در هیچ دوره‌ای امنیت کنونی را نداشته است، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به امنیت و شکوفایی اقتصادی کنونی به اندازه‌ی چندین برابر نظام طاغوت تلاش کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر پیروی از ولایت فقیه بیان کرد: انتخاب یک نفر به عنوان رهبر و پیشوا برای مردم بسیار مهم است. به عنوان مثال «حربن ریاحی» به عنوان اولین شهید کربلا، پس از انتخاب امام حسین (ع) بهشتی شد و بر مردم ما نیز واجب است تا به طور کامل از ولایت فقیه پیروی کنند.

«پروین اشراقی»، مدیرکل امور بانوان و خانواده‌ی استانداری آذربایجان شرقی در این یادواره اظهار کرد: زنان کشور ما نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند. اینان سبب پایداری و تداوم آئین اسلامی و استمرار نظام شهدا شدند.

وی گفت: شهدا جان خود را در راه خفظ ارزش‌های اسلام فدا کردند و ذخیره‌ای همیشه جاویدان برای کشور به شمار می‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از مادران و خانواده‌های شهدا و ایثارگران یک گوشه از فداکاری‌های آنان را هم جبران نمی‌کند. در این همایش نیز به نمایندگی، ۱۵ خانواده‌ی شهدا و پنج خانواده‌ی امدادگر دوران جنگ از از پنج شهر استان حضور دارند.

در پایان این مراسم از کتاب «پروانه‌های محله‌ی سرخاب» رونمایی و از خانواده‌های شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد