تاریخ انتشار : جمعه 21 اردیبهشت 1397 - 6:27
کد خبر : 31491

عقاید مختلف در کشور باید حرفشان را بزنند/ ساخت بیمارستان تیران و کرون در اولویت است

عقاید مختلف در کشور باید حرفشان را بزنند/ ساخت بیمارستان تیران و کرون در اولویت است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ سید حمیدرضا طباطبایی نائینی امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان تیران و کرون بیان کرد: پذیرش مسئولیت به معنای سروری کردن بر مردم نیست و یک مسئول باید خدمت گذار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ سید حمیدرضا طباطبایی نائینی امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان تیران و کرون بیان کرد: پذیرش مسئولیت به معنای سروری کردن بر مردم نیست و یک مسئول باید خدمت گذار حقیقی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: درب اتاق مسئولان باید همیشه به روی ارباب رجوع باز باشد و با روی گشاده با مردم برخورد شود؛ چرا که مردم ولی نعمت مسئولان بوده و باید با تمسک به سیره نبوی رفتار کنند.

وی تسهیل کردن امور اداری مردم را امری مهم دانست و اظهار کرد: قوانین برای حل مشکلات تصویب می‌شوند و نباید با استفاده از آن ها در کار مردم خلل ایجاد کرد.

* خودداری از سنگ اندازی در امور، عامل پیشرفت کشور

طباطبایی با بیان این که یک مسئول باید با شجاعت در صحنه خدمت وارد شود، تصریح کرد: همکاری مسئولان با مردم و خودداری از سنگ اندازی در امور، باعث پیشرفت و آبادانی در کشور می شود و رضایت مردم را در پی خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان همچنین افزود: فضای سیاسی کشور باید فضای گفتگو باشد و احزاب و عقاید مختلف بتوانند حرف خودشان را بیان کنند.

طباطبائی با اشاره به امنیت و آرامش حاکم در شهرستان تیران و کرون، خاطرنشان کرد: برای ارتقاء سطح امنیت باید چالش های امنیتی را در سال جاری برطرف کرد و با اقتدار آرامش را برای کل کشور فراهم نمود.

نماینده مردم شهرستان تیران و کرون و نجف آباد در مجلس شورای اسلامی هم با تقدیر از خدمات فرماندار سابق تیران و کرون، اظهار کرد: مسئولان باید در شرایط سخت، از ظرفیت های محلی همراه با رعایت قوانین استفاده کرده و با انجام کارهای ابتکاری زمینه حل مشکلات را فراهم کنند.

* خلاقیت و ابتکار در ارگان های دولتی وجود ندارد

ابوالفضل ابوترابی با بیان این که در سال های گذشته و در شرایط تحریم فعالیت های خوبی در این شهرستان انجام شد، گفت: ادارات دچار روزمرگی شده و خلاقیت و ابتکار چندانی در انجام امور مختلف در ارگان های دولتی وجود ندارد.

وی ادامه داد: ساختارهای اداری نیاز به  اصلاح دارند تا مسئولان و کارمندان خلاق و مبتکر تربیت شده و  پیشرفت بهتری را به ارمغان بیاورند.

این نماینده مجلس با اشاره به مشکلات کم آبی و آب رسانی به ۱۷ روستای شهرستان نجف آباد و تیران و کرون با تانکر، تصریح کرد: مشکلات و مسائل زیادی به خصص در روستاها وجود دارد که مسئولان باید دست در دست هم بدهند و با هر تفکری برای عمران و آبادانی تلاش کنند.

وی ساخت بیمارستان را یکی از اولویت های مهم شهرستان تیران و کرون دانست و افزود: پروژه فاضلاب تیران، شهرک صنعتی عسگران و شهرک شهید باهنر دولت آباد چند پروژه الگوی کشوری و خلاقانه است که با همکاری همه جانبه مسئولان انجام می شود.

ابوترابی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی همواره به پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند و انتقادهای موجود به لحاظ سوء مدیریت و تخلفات برخی مدیران است که باید نسبت به این تخلفات اقدامات مؤثری انجام شود.

* تلاش خود را برای رفع کمبودها و مشکلات انجام دادم

فرماندار سابق تیران و کرون در ادامه این مراسم، مردم این شهرستان را متدیّن، سخت کوش و ولایت مدار خواند و گفت: بیش از شصت درصد جمعیت این شهرستان روستانشین و محروم هستند و بنده در دوران خدمت خود تمام تلاش خود را برای رفع کمبودها و مشکلات انجام دادم.

علی رحمانی ادامه داد: حمایت از صنعت گران، توجه ویژه به حوزه اجتماعی و فرهنگی، افتتاح پروژه ها تصفیه خانه فاضلاب، پیگیری های مکرر برای انجام پروژه تصفیه خانه آب شرب اصفهان، درمانگاه تأمین اجتماعی، موافقت اصولی بیمارستان، طرح پایانه صادراتی غرب اصفهان، راه اندازی و توسعه صنعت گردشگری، حل مشکلات کمبود آب و پلمپ ۸۰ چاه غیر مجاز، پیگیری منطقه حفاظت شده دالانکوه و الحاق آن به شهرستان از جمله فعالیت های انجام شده در دوران خدمت بنده در تیران و کرون است.

وی پرهیز از عوام فریبی را امری مهم دانست و افزود: بالا بردن انتظارات و توقعات مردم کاری اشتباه است و باید با توجه به ظرفیت های موجود و برای کسب رضایت خداوند و مردم تلاش کرد.

* حضور ۹۵ درصدی مردم تیران و کرون در انتخابات

فرماندار سابق تیران و کرون با اشاره به امنیت، آرامش و اقتدار ایجاد شده در شهرستان، تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه تیران و کرون با حضور ۹۵ درصدی خود در انتخابات افتخار بزرگی را برای این شهرستان به ارمغان آوردند که جا دارد از فعالیت مسئولان ادارت شهرستان و اعضای شورای تأمین تقدیر کنم.

فرماندار جدید تیران و کرون هم ضمن تقدیر از حمایت های انجام شده، اظهار کرد: ایران اسلامی برای رسیدن به پیشرفت و آبادانی نیاز به وحدت دارد و در شرایط فعلی کشور جای دعواهای سیاسی نیست.

مجید حججی خود را وابسته به جناح خاصی ندانست و گفت: تشکل های سیاسی مبنا را بر کار و حمایت از نظام و دولت قرار دهند تا با کمک یکدیگر مشکلات حل شده و بر دعواهای سیاسی خاتمه داده شود.

وی ادامه داد: شوراهای اسلامی جایگاه خودشان را در کشور پیدا نکرده اند و نقاط مثبت در مدیریت بنده بحث شوراها هستند؛ درب اتاق فرماندار بر روی شوراهای شهر و روستا باز است.

 * فردی که از مؤاخذه بترسد صلاحیت ندارد

فرماندار تیران و کرون شهردار و دهیار را خط مقدم توسعه، آبادانی و خدمت رسانی معرفی کرد و ادامه داد: مسئولان باید جسورانه برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنند و فردی که از مؤاخذه و ریسک پذیری بترسد صلاحیت پذیرش مسئولیت را نخواهد داشت.

حججی با اعلام حمایت همه جانبه از مسئولان کوشا، افزود: مسئولان باید کار را به‌ نفع مردم انجام دهند و قانون را به نفع مردم تفسیر کنند تا پیشرفت و رضایت همگانی حاصل شود.

مجید حججی با بیش از ۲۵ سال سابقه خدمت در وزارت کشور و در منصب های مختلف به عنوان فرماندار تیران و کرون انتخاب شد و علی رحمانی پس از ۳۴ سال خدمت در وزرات کشور و انجام مسئولیت های متعدد مانند سه سال و دو ماه در مقام فرماندار تیران و کرون، تقاضای بازنشستگی خود را تحویل استانداری داد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد