تاریخ انتشار : جمعه 21 اردیبهشت 1397 - 5:59
کد خبر : 31486

نقش اصناف در حمایت از کالای ایرانی

نقش اصناف در حمایت از کالای ایرانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، علی اصغر شهیری، فرمانده سپاه شهرستان قرچک پیش از ظهر دیروز در دیدار رئیس اتاق اصناف و رؤسای اتحادیه های صنفی شهرستان قرچک گفت: اصناف و کسبه باید در حمایت از کالای ایرانی اهتمام ویژه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، علی اصغر شهیری، فرمانده سپاه شهرستان قرچک پیش از ظهر دیروز در دیدار رئیس اتاق اصناف و رؤسای اتحادیه های صنفی شهرستان قرچک گفت: اصناف و کسبه باید در حمایت از کالای ایرانی اهتمام ویژه داشته باشند و تولیدکنندگان نیز کالای ایرانی مناسب تولید کنند.
وی افزود: اصناف و کسبه هایی که نقش فعال و اساسی در معرفی و حمایت از تولید ملی دارند، دارای پشتوانه قوی مردمی خواهند بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قرچک ادامه داد: انتظار ما از اصناف قرچک تلاش برای بهبود کیفیت خدمات به واحدهای صنفی و اقدام در راستای اصلاح الگوی مصرف است.
شهیری تخریب دستگاههای اجرایی را نوعی خودزنی در شهرستان دانست و افزود: در کنار انجام وظایف و نظارت ها نباید اقدام به تخریب چهره دستگاه ها و سازمان ها کرد و این اقدام فقط نوعی خودزنی و تضعیف یکدیگر محسوب می شود.
در پایان حمیدرضا تاجیک، رئیس اتاق اصناف قرچک نیز از زحمات سپاه این شهرستان در کمک به اصناف تشکر کرد و ابراز داشت: وحدت، همدلی و اتحاد بین دستگاه های شهرستان قطعاً به سود مردم و همه ارگان ها است و اصناف قرچک آماده همکاری و کمک برای همه برنامه های اقتصادی شهرستان هستند.
انتهای پیام

محمد فرخی 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد