تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1397 - 8:17
کد خبر : 31270

دولت با ممنوع اعلام کردن واردات بی رویه به احیا صنعت داخلی کمک کند/ مردم با خرید کالای داخلی دست کارگر ایرانی را بگیرند

دولت با ممنوع اعلام کردن واردات بی رویه به احیا صنعت داخلی کمک کند/ مردم با خرید کالای داخلی دست کارگر ایرانی را بگیرند

امیرحسین کشوری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و مهندسی بوئین‌زهرا در گفتگو با خبرگزاری دانشجو گفت: سیاست گذاری‌های کلان نظام در سال‌های اخیر در راستای رشد اقتصادی بوده و پس از گذر از سیاست‌های حمایتی چون اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اکنون نوبت به حمایت از کالای ایرانی رسیده است و این به معنای آن

دولت با ممنوع اعلام کردن واردات بی رویه به احیا صنعت داخلی کمک کند/ مردم با خرید کالای داخلی دست کارگر ایرانی را بگیرند

امیرحسین کشوری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و مهندسی بوئین‌زهرا در گفتگو با خبرگزاری دانشجو گفت: سیاست گذاری‌های کلان نظام در سال‌های اخیر در راستای رشد اقتصادی بوده و پس از گذر از سیاست‌های حمایتی چون اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اکنون نوبت به حمایت از کالای ایرانی رسیده است و این به معنای آن است که باید با معطوف کردن نگاه به درون کشور و استفاده‌ از ظرفیت های موجود ساختار اقتصادی کشور را اصلاح کرد و به رشد اقتصادی رسید.

امیرحسین کشوری بیان کرد: در برهه زمانی که مسئله اول کشور معیشت مردم و اوضاع اقتصادی است رهبر معظم انقلاب با انتخاب این نام محور راه حل مشکلات را حمایت از کالای ایرانی قرار دادند که در سخنرانی ابتدای سال فرمودند اگر تولید ملی شتاب بگیرد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد  و حمایت از کالای ایرانی تنها مختص مسئولین نیست و آحاد مردم میتوانند در تحقق این شعار به معنای واقعی کلمه وارد میدان بشوند.

امیر حسین کشوری بیان کرد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی همان سیاست کشورهایی چون چین، ژاپن و کره جنوبی است که با حمایت از تولید داخلی به رشد اقتصادی مثبت رسیدند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و مهندسی بوئین‌زهرا مطرح کرد: زمانی که کالای ایرانی در سبد خرید ما قرار می گیرد، به چرخه تولید کشور کمک کرده‌ایم و با این کار توانسته ایم از اشتغال جوانان و فرزندان این خاک و بوم حمایت کنیم.

وی گفت: ترامپ رئیس جمهور دیوانه و نا آرام آمریکا هم در رقابت اقتصادی با چین  تنها راه پیروزی را در شعار حمایت از کالای داخلی دید و فرمان کالای آمریکایی بخر،کارگر آمریکایی استخدام کن را صادر کرد.  

این بسیجی فعال تصریح کرد: با توجه به وحدت شکل گرفته در منطقه بین سه کشور ایران،عراق و سوریه دولت می تواند از این فرصت ارزنده استفاده بکند و با حمایت از تولیدکنندگان داخلی و افزایش صادرات به کشورهای دوست منطقه از ظرفیت بازار واردات این کشورها استفاده کند. 

کشوری اضافه کرد: دولت با ممنوع اعلام کردن واردات بی رویه و جلوگیری از قاچاق کالا و با تزریق منابع مالی مناسب به دستگاههای تولیدی به احیا صنعت داخلی کمک کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و مهندسی بوئین‌زهرا  خاطر نشان کرد: مسئولین هماهنگونه که برای حمایت از برنامه‌های پیام رسانی داخلی از پیام رسان خارجی تلگرام خداحافظی کردند می‌توانند با فروش خودروهای خارجی و لوکس خود و خرید خودروهای داخلی از تولید ملی حمایت کنند. آحاد مردم نیز با خرید کالای داخلی دست کارگر ایرانی را بگیرند و در این مسیر کمک یار مسئولین باشند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد:  حزب اللهی یک ماهیت امی( امت) است نه یک ماهیت ملی، ملت جمهوری اسلامی ایران به عنوان ید واحده در جهان اسلام است لذا دیر یا زود حمایت از کالای ملی به حمایت از کالای امی توسعه پیدا کند چرا که انقلاب اسلامی تنها مختص ایران نیست بلکه در یک مقیاس جهانی باید حامی مسلمانان جهان اسلام باشد.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد