تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1397 - 7:52
کد خبر : 31255

تمام برنامه‌های تشییع، تدفین و ترحیم مرحوم آیت‌الله ایمانی اعلام شد/ اجرا در تمام شهرستان‌های فارس

تمام برنامه‌های تشییع، تدفین و ترحیم مرحوم آیت‌الله ایمانی اعلام شد/ اجرا در تمام شهرستان‌های فارس

حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف سلمان‌زاده، رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به مراسم‌های وداع،‌ تشییع و خاکسپاری آن عالم ربانی گفت:‌ مراسم وداع با آن عالم ربانی امشب، بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم شاهچراغ(ع)، مراسم تشییع فردا ساعت ۹ صبح از مقابل دفتر

حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف سلمان‌زاده، رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به مراسم‌های وداع،‌ تشییع و خاکسپاری آن عالم ربانی گفت:‌ مراسم وداع با آن عالم ربانی امشب، بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم شاهچراغ(ع)، مراسم تشییع فردا ساعت ۹ صبح از مقابل دفتر امام جمعه شیراز به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شده و بعد از آن پیکر مطهرشان جهت مراسم خاکسپاری به قم منتقل می‌شود و در ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه،‌20 اردیبهشت‌ماه مراسم تشییع و خاکسپاری ایشان از مسجد امام حسن عسکری(ع) آغاز و به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) ادامه خواهد داشت.

تلاش برای خاکسپاری در جوار مرقد مرحوم آیت‌الله حائری
وی یادآور شد: سعی بر این است که پیکر مطهر مرحوم آیت‌الله اسدالله ایمانی، در کنار مرقد مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی، امام جمعه اسبق شیراز در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شود.
حجت‌الاسلام سیدمحمد جعفری، معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس نیز در این رابطه به ایکنا گفت: پیکر مطهر مرحوم آیت‌الله ایمانی، قبل از غروب امروز برای طواف مضجع شریف حضرت سیدعلاءالدین حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) به این حرم مطهر منتقل یافته و برای نماز مغرب و عشاء به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) منتقل خواهد یافت.
وی افزود: مراسم وداع با آن عالم ربانی از بعد از نماز مغرب و عشاء امشب در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) آغاز و تا ساعت ۲۴ امشب ادامه خواهد داشت.
جعفری اظهار کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر مرحوم آیت‌الله ایمانی ساعت ۹ صبح فردا، ۱۹ اردیبهشت‌ماه از مقابل نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس آغاز و از مسیر خیابان انقلاب، خیابان لطفعلی خان زند به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) انتقال خواهد یافت.

اقامه نماز توسط یکی از مراجع تقلید
معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس ادامه داد:‌ بعد از این مراسم پیکر مطهر مرحوم آیت‌الله ایمانی به قم منتقل شده و در روز پنج‌شنبه از مقابل مسجد امام حسن عسکری(ع) تشییع و بر پیکر مطهر ایشان یکی از مراجع تقلید اقامه نماز کرده و سرانجام در حرم مطهر حضرت معصومه(ع) به خاک سپرده خواهد شد.

اشاره به مراسم‌های ترحیم در تمام شهرستان‌های فارس
وی به مراسم‌های تکریم و ترحیم آن عالم ربانی اشاره کرد و گفت: مراسم ترحیم آن عالم ربانی از ساعت ۱۶ تا ۱۸ روز یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت‌ماه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار م‍ی‌شود.
جعفری با بیان اینکه در روز دوشنبه، در تمام شهرستان‌های استان فارس از جمله کازرون که زادگاه آن عالم ربانی است، مراسم ترحیمی از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برای ایشان برگزار خواهد شد، گفت: در روز سه‌شنبه، ۲۵ اردیبهشت‌ماه نیز از سوی جامعه روحانیت شیراز از ساعت ۱۶ تا ۱۸ مراسم ترحیمی برای مرحوم آیت‌الله ایمانی در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد