تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1397 - 6:19
کد خبر : 31235

نهمین سالگرد درگذشت آیت‌الله بهجت برگزار می‌شود

نهمین سالگرد درگذشت آیت‌الله بهجت برگزار می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری فارس، به‌ مناسبت نهمین سالگرد ارتحال حضرت آیت‌الله محمدتقی بهجت مراسم‌ یادبود این مرجع عالیقدر جهان تشیع از سوی بیت معظم‌له در شهر مقدس قم با حضور مراجع، علما، فضلای حوزه علمیه قم و سایر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری فارس، به‌ مناسبت نهمین سالگرد ارتحال حضرت آیت‌الله محمدتقی بهجت مراسم‌ یادبود این مرجع عالیقدر جهان تشیع از سوی بیت معظم‌له در شهر مقدس قم با حضور مراجع، علما، فضلای حوزه علمیه قم و سایر علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

این مراسم روز پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد اعظم حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) منعقد می‌شود.

همچنین، مراسم یادبودی از سوی شاگردان آیت‌الله بهجت نیز روز چهارشنبه ١٩ اردیبهشت ماه پس از نماز مغرب و عشا در جوار بارگاه خواهر امام رضا(ع) در مسجد آیت‌الله بهجت (مسجد فاطمیه گذرخان) برپا می‌شود.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از فارس، آیت‌الله العظمی محمدتقی بهجت از مراجع تقلید بیشتر به عرفان، زهد و تقوا شناخته می‌شود. نماز جماعت ایشان و احوال عرفانی و گریستن آیت‌الله حین نماز، نزد مردم مشهور بود، بهجت العرفا عصر روز یکشنبه ۲۷ اردیببهشت سال ۸۸ در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) شهر قم وفات یافت و در داخل حرم حضرت معصومه به خاک سپرده شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد