تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 - 6:28
کد خبر : 31133

حمایت از کالای ایرانی، اتکاء به توان داخل و دانش مهندسان ایرانی است

حمایت از کالای ایرانی، اتکاء به توان داخل و دانش مهندسان ایرانی است

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مروج الشریعه، استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم تجلیل از جانبازان استانداری و فرمانداری شهرستان‌های استان گفت: باید به کالای ایرانی و دانش دانشمندان کشور متکی بود که البته این به معنای نفی تعامل

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مروج الشریعه، استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم تجلیل از جانبازان استانداری و فرمانداری شهرستان‌های استان گفت: باید به کالای ایرانی و دانش دانشمندان کشور متکی بود که البته این به معنای نفی تعامل با جهان نیست و حمایت از کالای ایرانی، اتکاء به توان داخل و دانش مهندسان ایرانی است.

وی افزود: ما با دنیا قهر نیستیم و هرکجا که بتوانیم برای توسعه و اعتلای فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی بر مبنای فناوری‌های نو و دانش بنیان در حوزه‌های مختلف، با دنیا همکاری می‌کنیم، اما در برابر هجمه استعمار که عزت، شرف و استقلال این مردم را نشانه گرفته است محکم می‌ایستیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: عزت جامعه اسلامی درگرو تداوم راه شهدا است و مسیر دیگری وجود ندارد و تا زمانی که این مسیر را ادامه دهیم، قدرت‌های خارجی نمی‌توانند به اهدافشان دست یافته و به ما آسیب برسانند.

مروج الشریعه افزود: امروز همه گرایش‌های سیاسی با سلایق مختلف مملکت را از آن خود بدانند و در کنار هم با صمیمیت و همکاری، برای آبادانی ایران اسلامی تلاش کنند.

وی به بداخلاقی‌های موجود چه در فضای حقیقی و مجازی اشاره کرد و گفت: نابخردی‌ها چه در فضای مجازی و چه در گویش بعضی از افراد با هر ضرب آهنگی که به تفرقه در کشور ختم شود، بزرگترین ضربه را به کشور و نظام وارد خواهدکرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد