تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 - 8:35
کد خبر : 31069

تهران|ارائه بسته‌های تشویقی و معافیت‌های مالیاتی گامی مهم در حمایت از کارگر ایرانی است

تهران|ارائه بسته‌های تشویقی و معافیت‌های مالیاتی گامی مهم در حمایت از کارگر ایرانی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از قرچک، حمیدرضا تاجیک امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به لزوم تحقق شعار سال و حمایت از کار و کارگر ایرانی اظهار داشت: متأسفانه ادارات و نهادها در برابر تولید کالای ایرانی سنگ‌اندازی‌های زیادی می‌کنند که بخش

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از قرچک، حمیدرضا تاجیک امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به لزوم تحقق شعار سال و حمایت از کار و کارگر ایرانی اظهار داشت: متأسفانه ادارات و نهادها در برابر تولید کالای ایرانی سنگ‌اندازی‌های زیادی می‌کنند که بخش عظیمی از آن حاصل ضعف قوانین موجود است که عملاً کارآفرین و تولیدکننده را دچار ناامیدی می‌کند، بنابراین باید موانع اداری کسب‌ و کار برداشته شود.

وی بیان کرد: در حوزه عرضه کالای ایرانی که توسط اصناف و هزاران واحد صنفی خرد و کلان در سراسر کشور انجام می‌شود، نیازمند ارائه بسته‌های تشویقی و معافیت‌های مالیاتی هستیم تا کسبه با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به فروش کالای ایرانی کنند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک افزود: همان‌طور که عموم مردم به‌ عنوان خریداران کالا در انتخاب خود با توجه به وجود نمونه‌های ایرانی و خارجی آزاد هستند، مسئولان واحدهای صنفی نیز در ارائه کالا به مردم، به کیفیت، استقبال مردم، قیمت و پشتیبانی و ارائه خدمات از سوی تولیدکننده توجه می‌کنند.

تاجیک تصریح کرد:‌ زمانی که کالای ایرانی از خصوصیات مورد نظر واحدهای صنفی برخوردار باشد، به ناچار به سمت فروش کالای خارجی گرایش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: بنا بر رصد مسئولان اصناف در کشور مواردی همچون بی‌ثباتی و غیرقابل‌پیش‌بینی بودن قیمت‌های مواد اولیه و محصولات، دشواری تأمین مالی از بانک‌ها، بی‌ثباتی سیاست‌ها، مقررات و رویه‌های اجرایی ناظر به کسب‌ و کار، رویه‌های غیرمنصفانه و ناعادلانه بودن ممیزی‌ها، دریافت مالیات و موانع اداری کسب‌ و کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با کسب‌ و کار مهم‌ترین موانع کسب کار در بازار کار اعلام‌ شده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک در پایان خاطرنشان کرد:‌ امید است مسئولان بالادستی با لحاظ این مشکلات و برطرف کردن موانع پیش‌رو بتوان گامی مؤثر در تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری برداشت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد