تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 - 6:51
کد خبر : 31039

کشور به اقدامات بسیج سازندگی نیاز دارد/ محسن حججی عصاره راه امام خمینی(ره) بود

کشور به اقدامات بسیج سازندگی نیاز دارد/ محسن حججی عصاره راه امام خمینی(ره) بود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان روز گذشته به دیدار خانواده برخی از شهدای مدافع حرم و جهادگر رفت. احسان اله رضاپور در حاشیه این دیدار با خانواده شهید محسن حججی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان روز گذشته به دیدار خانواده برخی از شهدای مدافع حرم و جهادگر رفت.

احسان اله رضاپور در حاشیه این دیدار با خانواده شهید محسن حججی نجف آبادی بیان کرد: زبان انسان از دلاور مردی ها و رشادت های شهیدانی مانند شهید حججی کوتاه است و از طرفی این شهید، جهادگری به تمام معنا بوده است.

* روحیه شهادت طلبی از روحیه جهادی آغاز می شود

وی افزود: شهید حججی یکی از اعضای فعال و پر کار گروه های جهادی استان بود که در عرصه های گوناگون، خدمت به مردم و محرومیت زدایی را از اصول کاری خود می دانست.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان خطاب به پدر و مادر این شهید خاطر نشان کرد: تربیت و پرورش فرزندانی مانند محسن حججی، نماد بارز کار جهادی است؛ چرا که محسن حججی چراغ روشن راه هزاران جوان در کشور شد.

وی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ روحیه جهادگری و شهادت تصریح کرد: شهدا این روحیه را از اردوهای جهادی پیدا می کنند؛ پس از شهادت شهید حججی، استقبال جوانان از اردوهای جهادی دو چندان شده است.

رضاپور همچنین مراتب سلام قدردانی سردار نعمان غلامی؛ رئیس سازمان بسیج سازندگی کل کشور را به پدر این شهید ابلاغ کرد.

* شهادت محسن، در کشور انقلاب ایجاد کرد

پدر شهید محسن حججی هم خطاب به مجموعه بسیج سازندگی گفت: امثال محسن سند حقانیت نظام هستند، حضرت امام خمینی(ره) راهی را باز کردند که پسران شهید ما عصاره این راه شدند.

وی ادامه داد: این ها همه نشان می دهد که راه ما راه حق است و خداوند هم ناظر بر اعمال ما و حامی این کشور است؛ هر چند برخی آقایان لغزش می کنند اما این نظام صاحب دارد و خداوند به طور عجیبی برای پایداری آن کمک می کند.

حججی بیان کرد: شهادت محسن حججی یک انقلاب در کشور ایجاد کرد و حق بودن این راه با این شهادت به همه نشان داده شد و این افتخار فقط مربوط به ما نیست و از آن جهان اسلام است؛ اما اصل افتحار نصیب کشور ما و سپاه پاسداران شد.

پدر این شهید جهادگر و مدافع حرم خاطر نشان کرد: کشور ما به اقدامات جهادی بسیج سازندگی احتیاج زیادی دارد؛ محسن تعریف می کرد که به مناطقی اعزام می شدیم که باید چند ساعت در جاده های مال‌رو می رفتیم و باورش نمی شد که چنین مناطقی با این حجم از محرومیت در ایران وجود داشته باشد.

*‌ شهید براتی به تربیت گروه های جهادی علاقه داشت

پسر شهید جهادگر مدافع حرم، سید یحیی براتی نیز در بیان نحوه زندگی این شهید ابراز کرد: شهید براتی علاقه خاصی به تربیت گروه های جهادی داشت و در گام های اول افراد را دور هم جمع کرده و از آموزش قرآن شروع می کرد و به کتاب های زندگی نامه شهدا ختم می شد.

وی در پایان پدر خود را اسوه زهد دانست و گفت: زمانی کارگران کوچه محله را آسفالت می کردند و پدر گفت که من به کمک کارگران می روم تا بهتر بتوانم روی نفس خود پا بگذارم و بیشتر آن ها را درک کنم.

در پایان رئیس سازمان بسیج سازندگی به اتفاق هیئت همراه، به زیارت مقبره این شهیدان در شهرهای درچه و نجف آباد رفت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد