تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 - 6:06
کد خبر : 31023

تشکیل کارگروه فرهنگ سازی و فروش کالای ایرانی در زنجان/فروشندگان کالای ایرانی تشویق می شوند

تشکیل کارگروه فرهنگ سازی و فروش کالای ایرانی در زنجان/فروشندگان کالای ایرانی تشویق می شوند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علیرضا حیدری در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا ، اظهار داشت: برنامه ریزی های لازم برای تحقق شعار سال از سوی بسیج اصناف و بازار در سال جاری انجام شده است. وی با بیان اینکه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علیرضا حیدری در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا ، اظهار داشت: برنامه ریزی های لازم برای تحقق شعار سال از سوی بسیج اصناف و بازار در سال جاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه بازار و اصناف در سال حمایت از تولید کالای ایرانی تلاش خود را برای حمایت از کالای ایرانی اعلام کرده و خریداران را به خرید این کالا تشویق می کنند.

این مسئول از تشکیل کارگروه فرهنگ سازی و فروش کالای ایرانی در شهرستان های تابعه استان خبرداد و گفت: تهیه و توزیع بسته های فرهنگی و آموزشی بین اتحادیه های صنفی از دیگر برنامه ها در سال جاری است.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان ادامه داد:برگزاری جلسات توجیهی و اجرای تبلیغات و فضا سازی در مجتمع های تجاری و بازارهای مسقف از دیگر برنامه های امسال محسوب میشود.

حیدری با بیان اینکه تشویق و معرفی فروشندگان کالای ایرانی از طریق اتحادیه و مجمع امور صنفی از دیگر برنامه های سال جاری است، افزود: مقرر شده تا فروشندگان کالای ایرانی تشویق شوند.

وی بیان داشت: با برگزاری جلسات متعدد با بازار و اصناف مشکلاتی همچون مشکلات مالیاتی، قانون کار، عدم وجود نقدینگی و قاچاق کالا از سوی تولید کنندگان مطرح شد.

این مسئول گفت: فرهنگ سازی در زمینه تولید کالای ایرانی یکی از مباحث جدی سازمان بسیج اصناف است که در این زمینه جلسات مختلفی با بازاریان و اصناف در طول سال برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه ظرفیت های مطلوبی در حوزه تولید کالای ایرانی وجود دارد،افزود:برخی از این تولیدات هنوز برای مردم شناخته شده نیست.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد