تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 - 4:02
کد خبر : 30991

برای تحقق شعار سال باید به توانمندی‌های داخلی اعتماد کنیم

برای تحقق شعار سال باید به توانمندی‌های داخلی اعتماد کنیم

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شعار حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: برای تحقق شعار استراتژیک حمایت از کالای ایرانی باید به توانمندی‌های داخلی اعتماد و تولیدکنندگان را در مسیر تولید حمایت کنیم. وی با اشاره به ضرورت افزایش کیفیت کالاهای تولید داخل، تصریح

/قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شعار حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: برای تحقق شعار استراتژیک حمایت از کالای ایرانی باید به توانمندی‌های داخلی اعتماد و تولیدکنندگان را در مسیر تولید حمایت کنیم.

وی با اشاره به ضرورت افزایش کیفیت کالاهای تولید داخل، تصریح کرد: در داخل کشور کالاهای باکیفیتی تولید می‌شوند اما در برخی موارد لازم است تا تولیدکنندگان افزایش کیفیت و خدمات پس از فروش را در برنامه های خود مورد توجه قرار دهند.

استاندار ایلام تصریح کرد: سرمایه گذاران همواره از فرایند طولانی رسیدگی به پرونده ها و بروکراسی اداری شکایت دارند که ضروری است این مهم برطرف شود.

وی یکی از مواردی را که منجر به افزایش تولید داخلی می‌شود، سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: همه باید زمینه ساز حضور سرمایه گذاران باشیم نه اینکه با کاغذبازی و طولانی کردن پروسه رسیدگی به پرونده ها افراد متقاضی را دلسرد و از ادامه کار پشیمان کنیم.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه دولت تلاش کرده با پرداخت تسهیلات بخشی از مشکلات واحدهای راکد را حل کند، تصریح کرد: برای حل مشکلات واحدهای صنعتی باید راهکارهای اجرایی را تدوین کنیم تا شعار سال محقق شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد