تاریخ انتشار : جمعه 14 اردیبهشت 1397 - 10:36
کد خبر : 30864

تأکید بر حفظ اقتدار نظامی و دوری از مذاکره موشکی با دشمنان/ انتقاد از فروش کالاهای داخلی با مارک خارجی

تأکید بر حفظ اقتدار نظامی و دوری از مذاکره موشکی با دشمنان/ انتقاد از فروش کالاهای داخلی با مارک خارجی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از سردبیری استانهای خبرگزاری فارس، نماز جمعه سراسر کشور امروز (۱۴ اردیبهشت) با حضور پرشور ملت همیشه در صحنه و مومن ایران در استانهای مختلف کشور برگزار شد. * ویژگی‌های حکومت امام عصر(عج) در زمان ظهور/فروش کالاهای داخلی با مارک خارجی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از سردبیری استانهای خبرگزاری فارس، نماز جمعه سراسر کشور امروز (۱۴ اردیبهشت) با حضور پرشور ملت همیشه در صحنه و مومن ایران در استانهای مختلف کشور برگزار شد.

* ویژگی‌های حکومت امام عصر(عج) در زمان ظهور/فروش کالاهای داخلی با مارک خارجی خیانت است

امام جمعه قم با اشاره به ویژگی‌های حکومت امام عصر(عج) گفت: حاکمیت مومنان و صالحان در زمان حکومت امام عصر(عج) محقق شده و در قرآن کریم نسبت به تحقق این امر وعده داده شده است.

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی با تأکید بر لزوم خرید کالای ایرانی توسط مردم و بیان اینکه برخی کالاهای داخلی را با مارک خارجی به مردم ارائه می‌کنند، گفت: این افراد خیانت بزرگی مرتکب می‌شوند.

* دشمنان بدانند گلوله‌ای سمت کشورمان بیاید آتش آنها را دربرمی‌گیرد/ اشرافی‌گری برخی مسؤولان مصیبتی برای کشور شده است

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه اشرافی‌گری بین برخی مسؤولان مصیبتی است که نباید از آن غفلت کرد، گفت: حضرت علی(ع) برای خود ذلت می‌داند که بهترین غذا را بخورد، در حالی که برخی مردمش سر گرسنه بر زمین بگذارند، زمانی که مسؤولان از خوی کوخ‌نشینی دور شده و رفتار کاخ‌نشینی داشته باشند باید فاتحه کشور را خواند.

حجت‌الاسلام سیدمجتبی میردامادی با اشاره به تهدید دشمنان، عنوان کرد: دشمنان بدانند گلوله‌ای سمت کشورمان بیاید آتش آنها را دربرمی‌گیرد.

* اقتدار نظامی مانع از بروز جنگ بوده نه التماس و بر باد دادن منافع ملی/خرید کالای ایرانی شاه‌کلید قفل‌های اقتصادی کشور است

امام جمعه ایلام گفت: اقتدار موشکی و قدرت نظامی مانع جنگ است و قدرت بازدارندگی دارد، اگر در مورد موشک‌ها مذاکره کنیم و امتیاز دهیم، خطر جنگ حتمی است.

آیت‌الله محمدنقی لطفی با اشاره به کالای ایرانی بیان کرد: تولید ملی و خرید کالای ایرانی شاه‌کلید قفل‌های اقتصادی کشور است.

ادامه دارد…

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد