تاریخ انتشار : جمعه 14 اردیبهشت 1397 - 10:35
کد خبر : 30860

وفاق اقتصادی رمز پیروزی ملت و مسئولان ایران مقابل آمریکاست

وفاق اقتصادی رمز پیروزی ملت و مسئولان ایران مقابل آمریکاست

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیرشان، اتاق جنگ آمریکا را وزارت خزانه داری و اقتصاد این کشور معرفی کردند که این امر نشان دهنده جایگاه اقتصاد در برتری طلبی دولت های غربی است.وی اضافه کرد: در این شرایط مردم ومسئولان آذربایجان غربی

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیرشان، اتاق جنگ آمریکا را وزارت خزانه داری و اقتصاد این کشور معرفی کردند که این امر نشان دهنده جایگاه اقتصاد در برتری طلبی دولت های غربی است.
وی اضافه کرد: در این شرایط مردم ومسئولان آذربایجان غربی نیز باید با توجه ویژه به موضوع اقتصاد، حمایت از تولید داخلی را مدنظر قرار داده و با استفاده از کالای ایرانی اجازه سوء استفاده به دشمنان را ندهند.
وی با اشاره به اینکه در برخی موارد کالاهای تولید داخل کیفیت بسیار خوبی داشته و به کشورهای مختلف دنیا صادر می شود، اظهار کرد: حتی در صورت پایین بودن کیفیت و بالا بودن قیمت نیز باید استفاده از کالای ایرانی را در دستور کار قرار دهیم که این امر می تواند زمینه پیروزی در جنگ اقتصادی را فراهم کند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه طبق وعده قرآن کریم، شکست آمریکا در مقابل اسلام حتمی است، بیان کرد: ما باید با همه توان در مسیر پیروزی مقابل کشورهای غربی حرکت و سهم خود را در شکست توطئه های آنان ایفا کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی بارش های خوب امسال را یادآوری کرد و ادامه داد: باید در مقابل این نعمت بی پایان الهی شکرگزار باشیم که یکی از مهمترین شاخص های این شکرگزاری به ویژه برای کشاورزان پرداخت زکات محصولات است که امری بسیار مهم در دین مبین اسلام به شمار می رود.
وی گفت: آذربایجان غربی در سال های اخیر همواره رتبه نخست پرداخت زکات را در کشور به خود اختصاص داده ولی این میزان زکات پرداختی نیز همه زکات کشاورزان به شمار نمی رود.
وی با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: این سربازان گمنام با حفظ امنیت کشور در مقابل توطئه های بیشمار دشمنان، حق بزرگی بر گردن ما دارند و باید همواره قدردان آنان باشیم.
امام جمعه ارومیه کمک به همدیگر در داخل خانواده را اصلی اساسی در دین مبین اسلام عنوان کرد و ادامه داد: طبق آموزه های اسلامی، زن و شوهر باید در منزل مددکار یکدیگر باشند و در کارهای خانه به هم کمک کنند که این امر ثواب بسیاری برای آنان دارد.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، نمازجمعه این هفته ارومیه همچون هفته های گذشته با شکوه بسیار زیاد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.
۸۱۳۷/۲۰۹۳

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد