تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1397 - 5:30
کد خبر : 30728

سمنان| جشنواره ملی سرود نماز با عنوان " ترنم الهی " در سمنان برگزار می‌شود

سمنان| جشنواره ملی سرود نماز با عنوان " ترنم الهی " در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام محمدرضا شمس‌الدین ‌چهارشنبه شب در جلسه هماهنگی برگزاری این جشنواره اظهار داشت: جشنواره سرود نماز از سال‌های گذشته در استان سمنان برگزار می‌شد و امسال این جشنواره به سطح ملی ارتقا یافته است. وی با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام محمدرضا شمس‌الدین ‌چهارشنبه شب در جلسه هماهنگی برگزاری این جشنواره اظهار داشت: جشنواره سرود نماز از سال‌های گذشته در استان سمنان برگزار می‌شد و امسال این جشنواره به سطح ملی ارتقا یافته است.

وی با بیان اینکه نخستین جشنواره ملی سرود نماز با عنوان " ترنم الهی " در سمنان برگزار می‌شود افزود: این جشنواره ویژه نوجوانان پسر زیر ۱۸ سال است و مرحله نیمه‌نهایی آن در نیمه دوم تیرماه برگزار می‌شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان سمنان با اشاره به اینکه ۲۰۰ گروه سرود برای شرکت در مرحله اولیه این جشنواره ثبت‌نام کردند تصریح کرد: هر گروه باید دو اثر را به جشنواره معرفی و اجرا کند که یکی از آن‌ها باید با موضوع نماز و دیگری با محوریت مهدویت باشد.

وی با بیان برخی شاخص‌ها و معیارهای این جشنواره برای ارزیابی آثار ارسال‌شده خاطرنشان کرد: درنهایت ۱۵ گروه برتر برای رقابت در مرحله نیمه‌نهایی انتخاب می‌شوند.

شمس‌الدین با تأکید بر اینکه ترویج نماز بین این شرکت‌کنندگان یکی از مهم‌ترین اهداف و اولویت‌های این جشنواره است اذعان کرد: دشمنان امروزه با هجمه‌های متعدد درصدد کمرنگ جلوه دادن ارزش‌های ناب اسلامی هستند.

وی ابراز داشت: انس گرفتن جوانان و نوجوانان با نماز و قرآن نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد و این امر باید در اولویت دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی کشور قرار گیرد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان سمنان با بیان اینکه استقبال نوجوانان از این جشنواره مطلوب بوده است یادآور شد: تشویق جوانان و نوجوانان برای شرکت در این جشنواره‌ها در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد