تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مهر 1396 - 8:33
کد خبر : 13523

طرح جمع‌آوری قلیان در پارک‌های فردیس اجرا شود

طرح جمع‌آوری قلیان در پارک‌های فردیس اجرا شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ایمانی صبح پنجشنبه در ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: هدف از قیام امام حسین امربه‌معروف و نهی از منکر بود. وی بابیان اینکه امید داریم بتوانیم جلسات احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ایمانی صبح پنجشنبه در ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: هدف از قیام امام حسین امربه‌معروف و نهی از منکر بود.

وی بابیان اینکه امید داریم بتوانیم جلسات احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر را به‌طور مکرر برگزار کنیم، گفت: بهشت و جهنم را افراد خود می‌سازند و این وظیفه ماست که خود و مردم را از آتش جهنم جدا کنیم.

حجت‌الاسلام ایمانی بابیان اینکه ۲۳۰ هزار شهید جمهوری اسلامی درراه انقلاب جان دادند، افزود: فرهنگ‌سازی باید از زمان کودکی انجام شود و آموزش بهترین راه فرهنگ‌سازی است.

امام‌جمعه فردیس با اشاره به کم‌کاری برخی ارگان‌ها و نهادهای مختلف ازلحاظ تبلیغات و فرهنگ‌سازی، گفت: کشور آمریکا برای تبلیغات و نشر فرهنگ خود در جامعه سالانه بیش از ۴۵ میلیارد دلار هزینه می‌کند.

وی بابیان اینکه در امربه‌معروف و نهی از منکر باید مباحث ایجابی را بالا ببریم، گفت: استفاده از برخورد سلبی در جامعه امروز کارساز نیست و باید با شهروندان در امربه‌معروف و نهی از منکر تعامل داشته باشیم و برای استفاده از راهکارهای مناسب از نوجوانان و جوانان صاحب‌نظر استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام ایمانی در بخش دیگری با اشاره به وجود سگ و قلیان در پارک‌های سطح شهرستان فردیس، گفت: بردن سگ‌های خانگی به سطح شهر شایسته شهروندان نیست و از طرفی وجود قلیان در پارک‌ها باعث ترغیب جوانان و نوجوانان به استفاده از آن می‌شود. به همین منظور از مسئولان مربوطه می‌خواهیم با این رفتارها در سطح شهر برخورد شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد