تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 - 17:22
کد خبر : 30700

نقش اصناف در حمایت از کالای ایرانی بسیار مهم است

نقش اصناف  در حمایت از کالای ایرانی بسیار مهم است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  رضا سلیم ساسانی رییس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: مطمئنا اصناف و روسای اتحادیه های صنفی کرمانشاه در راستای حمایت از کالای ایرانی در کنار هم تلاش خواهیم نمود. رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  رضا سلیم ساسانی رییس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: مطمئنا اصناف و روسای اتحادیه های صنفی کرمانشاه در راستای حمایت از کالای ایرانی در کنار هم تلاش خواهیم نمود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: از اصناف عزیز  کرمانشاهی که به منظور حمایت از کالای ایرانی به عنوان اولین استان نسبت به برگزاری این نمایشگاه اقدام کردند، تشکر می کنم.

رستی گفت: بحث حمایت از کالای ایرانی سه بخش تولید، توزیع و مصرف را شامل می شود که ما به طور مستقیم با هر سه بخش در ارتباط هستیم و این خود نشان دهنده اهمیت و حساسیت کار ما می باشد.

رستمی نقش اصناف را در حمایت از کالای ایرانی بسیار مهم برشمرد و افزود: از همه شما می خواهم برای استقلال کشورمان و حل معضل بیکاری تلاش کنیم و با تهیه کالای تولید داخل و فروش آن به این مهم کمک کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه، گفت: به شما قول می دهم تمام تلاش خود را جهت حمایت از شما اصناف عزیز که از خانواده صنعت، معدن و تجارت هستید به کار ببندیم و تا جایی که در توان ما باشد به شما کمک خواهیم کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد