تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 - 6:49
کد خبر : 30392

نتیجه حمایت از کالای ایرانی امنیت شغلی کارگران است

نتیجه حمایت از کالای ایرانی امنیت شغلی کارگران است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، عادل دهدشتی روز یکشنبه در نشست با هیات اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان بوشهر با تبریک روز جهانی کارگر افزود: برای تولید کالای باکیفیت ایرانی و تحقق منویات مقام معظم رهبری نیازمند توجه بیشتر به مسائل و مشکلات کارگران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، عادل دهدشتی روز یکشنبه در نشست با هیات اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان بوشهر با تبریک روز جهانی کارگر افزود: برای تولید کالای باکیفیت ایرانی و تحقق منویات مقام معظم رهبری نیازمند توجه بیشتر به مسائل و مشکلات کارگران هستیم.
وی با اشاره به ظرفیت خانه کارگر در ساماندهی مسائل کارگری بیان کرد: خانه کارگر در استان بوشهر با عضویت بیش از ۶ هزار نفر ظرفیت قابل توجهی برای ایفای نقش واسط میان کارگران و دولت است.
دهدشتی ادامه داد: خانه کارگر با ظرفیت و قابلیتی که دارد می‌تواند در ارائه خدمات به کارگران در جنبه‌های مختلف نمود و ظهور بیشتری داشته باشد.
وی با یادآوری کارویژه‌های اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری اظهار داشت: یکی از کارویژه های این اداره کل پیگیری و رصد مسائل کارگری است که برگزاری منظم کمیسیون کارگری استان یکی از موارد مهم آن است.
دهدشتی با اشاره به تلاش های گسترده برای پرداخت معوقات کارگری در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و شهرداری‌ها در سال گذشته اضافه کرد: پارس جنوبی با بیش از ۵۸ هزار نیروی کار یکی از مراکز مهم و استراتژیک کشور در حوزه کارگری است.
وی گفت: بر همین اساس اهتمام بیشتر وزارت نفت و شرکت های مادر به مسئولیت های اجتماعی خود می تواند مشکلات کارگران و محیط زیست را کاهش و از نارضایتی‌ این قشر ساعی و تلاشگر بکاهد.
۷۲۱۲/۶۰۴۳**

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد